Ahad, Februari 15, 2015

Gambar lama yang cuba dijaja oleh MACAI untuk raih sokongan...
Kalau kita cerita kepada mereka, sudah pasti mereka akan kata, "Ini semua budaya Politik Samseng yang dibawa oleh UMNO." Kiranya, semua percubaan itu berpunca dari UMNO belaka.

Tapi lain pulak yang didedahkan oleh seorang Facebooker Pro PAS yang mendakwa cubaan untuk membakar kereta Si Hatta Ramli tu adalah satu tindakan terdesak dari kalangan mereka.

Katanya, tindakan tersebut merupakan satu taktik kotor yang dimainkan oleh puak - puak Pencacai Si Hatta Ramli demi untuk menutup isu mengenai gerakan menjatuhkan Hadi Awang.
“Sungguh kelakar pasukan Hawai Five O ini. Tidak berjaya menafikan bukti “printscreen” dengan cuba mengalihkan isu agar semua lena lupa cerita “Hawai Five O”.

“Pasukan Gerak Saraf (PGS) di bawah kelolaan Hatta Ramli sendiri sanggup bertindak “bodoh” demi memadamkan isu projek menjatuhkan TG Haji Abdul Hadi Awang.

“Ya, kami semua tidak akan lena dengan isu bodoh kamu ini, wahai “najis” dalam jemaah. Kepada “Din Botak”, ingat pesan El-Haraki. El-Haraki pagi, petang, siang, malam berdoa semoga engkau lumpuh dan diberikan balasan setimpal kerana jahatnya serta busuknya hati engkau,” kata El Haraki.
Bahkan kata Facebooker tersebut, taktik kotor yang sama juga pernah dilakukan oleh puak - puak Pencacai tu untuk menagih simpati serta mendapat sokongan dari kalangan rakyat sebelum ini.
"Percayakah anda, kerja "babi" ini bukan daripada UMNO? Percayakah anda, jika kerja "babi" ini adalah hasil daripada "orang PAS" yang hatinya "jijik"?


Tunggu apa ceritanya nanti. "Din Botak" selamat melayari kehidupan derita," jelas El Haraki dalam laman Facebooknya.
Maka sekarang, jelas semua tembelang puak - puak Pakatan Haramjadah tu sudah terdedah. Bukti ke-MUNAFIK-an mereka sudah dipaparkan kepada rakyat secara terang - terangan.

Jika selama ini mereka sering menunding jari menuduh UMNO tanpa sebarang bukti yang kukuh, kini ianya ditempelak semula ke muka mereka. Pendedahan demi pendedahan dibuat oleh mereka sendiri.

Tapi, apa nak heran kalau mereka sanggup buat perkara - perkara sedemikian demi untuk meraih sokongan Politik terhadap diri mereka sendiri. Mereka rela lakukan apa saja, termasuk menabur fitnah terhadap orang lain.

Persoalannya, adakah rakyat masih lagi mahu memberi kepercayaan kepada mereka yang hanya sekadar berjuang demi kepentingan Politik Peribadi ini? Adakah rakyat sanggup merelakan diri mereka dikencing secara hidup - hidup? Itu korang fikir la sendiri!!!
Categories: ,

0 comments:

Catat Ulasan

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping