Khamis, Februari 26, 2015

Fuyoo!!! Hebat betul Si Mahfuz Bean tu sekarang ni ye. Selepas dia memalukan diri sendiri depan wartawan sewaktu Tele-Hancing sebelum ini, dia tampil membidas anak Si Karpal Singh pulak.

Mungkin tindakan 'Berani' yang dilakukan oleh Si Mahfuz Bean ni hanya satu taktik untuk menutup kemaluan dia yang dah terdedah sewaktu mengadakan sidang Tele-Hancing tu kot.

Sekarang, Si Mahfuz Bean tu tampil pulak menunjuk taring dia dengan mengeluarkan kenyataan membidas kata dua yang telah diberikan oleh anak Si Karpal Singh tu sebelum ini.

Kata Si Mahfuz, anak Si Karpal Singh tu perlu sedar dan jangan lupa bahawa PAS telah memperjuangkan isu perlaksanaan Hukum Hudud di Kelantan sejak berpuluh tahun yang lalu.

Hakikatnya, anak Si Karpal Singh tu tak pernah lupa mengenai perkara tersebut. Malah dia masih ingat lagi sebab perkara itu sering diingatkan oleh bapak dia semenjak dia dilahirkan ke dunia ni.

Tapi sebaliknya, puak - puak PAS tu sendiri yang lupa bahawa pendirian DAPigs terhadap perlaksanaan Hukum Hudud tu tidak pernah berubah sejak dari dahulu sehingga ke hari ini.

PAS sendiri yang lupa bahawa DAPigs sanggup mempertahankan pendirian untuk menolak perlaksanaan Hukum Hudud dan membantah cadangan PAS itu dengan menggadaikan nyawa mereka.

Bukan ke sebelum ini Si Karpal Singh tu pernah nyatakan, jika PAS benar - benar mahu menegakkan Hukum Hudud, langkah mayat dia dulu? Adakah PAS lupa dengan sumpah Si Karpal Singh tu?

Tapi yang lebih menyedihkan ialah apabila puak - puak PAS pulak yang kendur dengan desakan DAPigs sehingga sanggup menggugurkan agenda tersebut biarpun sudah lama diperjuangkan.

Hanya kerana ingin memenuhi tuntutan Tahaluf Siyasi dengan DAPigs, PAS sanggup menggadaikan Hukum Hudud sebelum PRU yang lalu demi untuk menjaga kepentingan Politik Peribadi mereka sendiri.

Jadi, tak payah la Si Mahfuz Bean tu nak tunjuk 'Garang' sangat dengan anak Si Karpal Singh tu kalau ianya hanya sekadar 'Wayang' yang mahu ditayangkan kepada rakyat demi untuk menutup kemaluan diri dia sendiri!!! Buat mengabihkan masa je!!!
Categories: ,

3 ulasan:

  1. pas dengan dap serupa saja....pas nak dapat undi melayu dan org islam cananglah nak adakan hukum hudud....dap bantah hudud nak dapat undi bukan islam/melayu... kalu pas ikhlas nak adakan hudud kenapa mahu berpimpin tangan dengan dap yg bantah habis-habiasan hudud..... cerita pasal hudud dah lama sangat...tak jadi-jadi juga.....dap pun serupa kenapa mahu berpimpin dengan pas sedangkan pas dapat sokongan org melayu dan islam kerana mencanangkan hudud....pkr konon-konon serba boleh kiri boleh kanan pun boleh yg sebenar memenuhi hasrat org nombor satu nak jadi pm.....sama-sama kata sepakat yg penting hancurkan umno untuk mereka berkuasa.....semua mereka pas, dap dan pkr berlakun semata-mata yg bodoh rakyat jelata.....org macam mahfuz tak boleh pakai tapi dapat jadi wakil rakyat sebab rakyat yg pilih dia...

    BalasPadam
  2. Sokong Mahpus..sebab dia lulus SRP.. hanya pelupa saja..dan kekandang sikit cerdik tapi sentiasa bengong... Naib Presiden Pas tu... lebih tinggi dari Haron Din dan seangkatan dgnnya.. Maknanya...yg lain to triple bengong.. Dia lah terbaik!

    BalasPadam
  3. Abg fuz...I love u...u bijak n hensem,kalah Mr Bean..syukur ada ahli parlimen yg se terror u..aauuuwww...

    BalasPadam

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping