Ahad, Februari 22, 2015

Heh! Apa boleh buat. Benda dah memang lama berlaku, baru hari ini diorang nak tegur Si Mat Syabun ni? Alahai! Dah terlambat der. Nasik dah jadi basi dah. Mana boleh ubah dah!!!

Kalau nak rasa nasi baru, kena la masak lain. Buang je nasi yang dah basi tu ke dalam longkang. Nak disimpan pun tak guna juga. Bagi makan pada ayam pun diorang tak nak sebab dah busuk.

Realitinya masyarakat umum dah tahu bahawa Si Mat Syabun tu lebih tunduk kepada arahan dari kalangan puak - puak DAPigs dari nak menyebelahi keputusan yang dibuat oleh parti.

Tambahan pulak Si Mat Syabun tu 'Makan Atas Tangan' DAPigs di Pulau Pinang. Dia dijaga oleh Si Tokong DAPigs tu sepanjang kehidupannya. Dia hidup pun kerana puak - puak DAPigs.

Jadi, buat apa pulak Dewan Ulama PAS nak tegur Si Mat Syabun tu supaya dia lebih akur dengan keputusan parti dari menuruti orang lain? Tidakkah tindakan itu hanya membuangkan masa?

Lagi pun, PAS nak simpan Si Mat Syabun ni untuk apa? Dia bukannya nak memperjuangkan dasar Islam yang menjadi asas kepada PAS. Dia bukannya seorang Ulama pun.

Malah nak kata yang Si Mat Syabun ni mempunyai latar belakang pendidikan agama pun takde. Ceramah yang dia buat pun kebanyakkannya hanya menghentam orang lain sesuka hati.

Nak dengar ceramah dia ada sebut ayat Al-Qur'an atau memetik Hadis? Jangan mimpi la!!! Semua tu takkan berlaku dalam ceramah Si Mat Syabun ni. Yang jadi zikir dia hanya sumpah seranah dan maki hamun je.

Maka kesimpulannya, tindakan Dewan Ulama PAS nak tegur Si Mat Syabun tu pada hakikatnya hanya sekadar membuangkan masa dan tak mendatangkan faedah lansung!!! Orang macam Si Mat Syabun tu patut dibuang je ke dalam longkang!!!
Categories: ,

4 ulasan:

  1. Nak tegur buat apa.....dah hari2 dok cium bontot DAPpigs....alah bisa tegal biasa...Le ni kalau sehari tak cium dan jilat, terus koma jadinya Mat Sabu 121 ni. Tak payah teguq2 dah. sepak saja keluaq. ganti dgn calun yag labih elok....

    BalasPadam
  2. Makin lama makin menyampah aku tgk mat sabu ni...bagusnya dia ni keluar dari PAS dan tubuh parti baru PASMA...takpun masuk jer DAP jadi wakil rakyat kat sana. Selagi PAS tak pecat mamat ni dan parasit2 lain selagi tu la keadaan dalam PAS kucar kacir...mana boleh ada dua jemaah dalam satu masjid. PAS should always be led by Ulama and not by some liberalist if they trully want to restore their dignity.

    BalasPadam
  3. INi lah Blasan nya ahli Pas yg campak kluar utz Nasar dulu...ulamak di buang kaki cium bontot di angkat dpt lah bau nya.

    BalasPadam

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping