Isnin, Februari 16, 2015

Ish! Ish! Ish!!! Kenapa la diorang ni ek? Tak habis - habis lagi ke diorang ni nak mengumpat pasal Si Mak Janda meroyan tu? Tak sudah - sudah lagi ke diorang nak kutuk dia? Tak kesian ke?

Kesian la sikit kat Si Mak Janda tu. Dia dah la kurang kasih sayang dari seorang suami. Sekarang, dah hilang pulak kasih sayang seorang Ayah yang gatal sangat menjolok lobang kunyit orang.

Lagi pun, apa la sangat yang dibuat oleh Si Mak Janda tu sampai membuatkan orang lain marah sangat pada dia? Setidak - tidaknya, dia pakai jugak tudung, tutup jugak aurat biar pun mulut dia bau macam longkang.

Bak kata ada sorang akak dalam laman media sosial Facebook SH semalam, "dia pakai tudung dan tutup aurat tu pun dah bagus. Yang korang nak bising - bising kutuk dia kenapa?"

Kata akak tu lagi, "Bangsa asing semuanya dok tengah berpakat bersatu hati nak datang jajah Negara. Yang korang, dok masih bertekak dan melalak buat cerita serta melolong je kerjanya".
Hebat Mak Janda ni. Boleh buat orang jadi 'Ghaib'...
(klik sini)
Betul sangat la kata akak tu. Memang tak de faedahnya kalau diteruskan mengutuk Si Mak Janda ni. Tapi, akak tu tak sedar yang Si Nurul Izzah tu lagi kuat bertekak, melalak dan melolong.

Bahkan Si Mak Janda tu jugak yang kata sebelum ini, diorang buat kerja mengutuk dan membuat dakwaan terhadap Kerajaan ni untuk seluruh dunia tau wujudnya ketidak-adilan di Malaysia.

Diorang saja je jaja cerita pasal Si Ketua Penipu merangkap Papa dia tu yang disumbat ke dalam penjara agar dapat meraih simpati dari kalangan masyarakat serta Negara - Negara Asing.

Jadi sekarang ni, siapa yang kuat bertekak, melalak dan melolong tak tentu arah? Siapa yang bukak ruang untuk Negara - Negara luar datang menjajah di Negara ini jika tidak mereka sendiri?

Walaupun Si Mak Janda tu pakai tudung dan tutup aurat, tapi tindakan yang dilakukan tu tidak menutup kemaluan diridia sendiri. Sebaliknya, ia lebih mendedahkannya kepada umum.

Kesimpulannya, apa guna Si Mak Janda tu pakai tudung dan tutup aurat tapi dalam masa yang sama dia masih lagi sibuk menabur fitnah dan buat tuduhan terhadap orang lain tak tentu arah tanpa bukti yang sah? Itu baru betul kerja tak de berfaedah namanya!!!
Categories: ,

2 ulasan:

  1. Dap banyak kat sana, kalau pas tak datang sepatutnya dewan penuh dengan muka dap.gen y dap mana mana mana. Janda sineteron pegi kelantan la

    BalasPadam
  2. SILA RUJUK SURAH ALHUJURAT AYAT 11 DAN 12...SEKIAN TERIMA KASIH

    BalasPadam

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping