Isnin, Februari 09, 2015

Apa boleh buat. Bila dah kena batang hidung sendiri, pandai pulak dia nak sorokkan kemaluan dia dari terus menjadi bahan pertikaian dikalangan masyarakat. Tapi semuanya sia - sia belaka.

Jika sebelum ini, Si Tokong DAPigs tu cukup marah apabila ada pihak yang cuba melibatkan isteri dan ahli keluarganya dalam kancah Politik. Malah dia siap memberikan amaran kepada pihak berkenaan.

Amaran itu dikeluarkan apabila isu berkaitan dengan perlantikan jawatan dalam Dewan Perniagaan Cina yang menjaga hal ehwal hartanah di Pulau Pinang diberikan kepada isterinya.

 Ke mana hilangnya kemewahan
isteri Si Tokong DAPigs ni?
Tampil mempersoalkan isu tersebut sebelum ini, pihak media dan wartawan yang mengajukan soalan tersebut telah diberikan amaran oleh Si Tokong DAPigs tu agar tidak mengulanginya.

Jelas, Si Tokong DAPigs tu sebenarnya cuba nak menutup pekung dirinya dari diketahui oleh orang lain. Namun, usaha yang dilakukan itu ternyata hanya sia - sia belaka. Nasi dah jadi bubur.

Apa yang pasti, tindakan Si Tokong DAPigs tu menyelar tindakan pihak media untuk mendapatkan penjelasan mengenai isu tersebut telah membuka ruang untuk orang lain membuat spekulasi.

Bahkan, ianya hanya satu tindakan seorang pemimpin yang MUNAFIK apabila dia mendakwa ianya sebagai 'Politik Kotor' sedangkan sebelum ini, perkara itu jugak yang disemai didalam Pakatan.

Apakah tidak pernah puak - puak Pakatan Haramjadah tu mengheret isteri dan anak beranak pemimpin Barisan Nasional dalam kancah Politik semasa? Adakah mereka bebas dari perbuatan sedemikian?

Kalau setakat nak jadi 'Paku Dulang, Paku Serpih', baik tak payah!!! Tindakan macam tu jelas hanya sekadar menghabiskan masa sedangkan isu yang dibangkitkan tidak dijawab dengan jujur.

Sekarang, dimana Si Tokong DAPigs tu nak sorokkan muka dia apabila isu berkaitan dengan kekayaan kaum keluarganya hangat dipertikaikan sehingga isterinya dipaksa tampil 'berbogel' dikhalayak ramai?

Ke mana hilangnya emas, intan dan permata serta beg tangan mahal yang menghiasi tubuh isterinya sebelum ini? Kenapa pulak isterinya tampil dengan hanya memakai baju, kain dan jam tangan?

Jelas, tindakan yang dilakukan oleh Si Tokong DAPigs tu sekali lagi memperlihatkan bahawa dirinya diselubungi rasa bersalah. Maka sebab itu isterinya dilihat tidak memakai busana mewah bagi menutup kemaluan suami yang memang dah songeh!!!
Categories: ,

0 comments:

Catat Ulasan

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping