Sabtu, Mac 07, 2015

Setelah dipalit dengan kontroversi berhubung penglibatan bekas suaminya yang didakwa turut menjadi mangsa kerakusan nafsu serakah Papa, akhirnya Si Nurul Izzah tu menitiskan air mata.

TAPI, jangan mudah sangat kita terkeliru. Si Nurul Izzah tu menitiskan air mata bukan kerana disebabkan kontroversi yang kembali menghantui dirinya sejak beberapa hari yang lalu.

Sebaliknya, Si Nurul Izzah tu hanya menitiskan air mata ketika sedang melakonkan drama dihadapan para Pencacai Pakatan Haramjadah tu bagi tujuan untuk terus memperdayakan mereka.

Sambil menyampaikan puisi dengan suara terketar - ketar bagi menjiwai watak yang sedang dimainkan, Si Nurul Izzah tu juga turut bermain dengan emosi para Pencacainya yang turut serta.

Dengan meluahkan kata - kata puitis yang cukup menyayat hati, anak sulong kepada Si Ketua Penipu tu turut menyampaikan ucapan yang mampu meruntun jiwa berkaitan dengan dirinya sendiri.

Kononnya Si Nurul Izzah tu dakwa dia dah lebih dari sebulan tak bertemu dengan Si Ketua Penipu tu dan mereka hanya dibenarkan untuk bertemu selama sebulan sekali sahaja.

Malah dia juga turut menambah, kali terakhir mereka bertemu sebelum ini, Si Ketua Penipu tu pesan supaya anak - anak dia tidak menitiskan air mata. Tetapi Si Nurul Izzah tu GAGAL.

Demikian wayang cinematron yang dimainkan oleh Si Nurul Izzah tu sewaktu turut hadir dihadapan para Pencacai Pakatan Haramjadah didepan pintu penjara Sungai Buloh tu sebelum ini.

Jelas tindakan yang dilakukan oleh Si Nurul Izzah tu hanya sekadar satu taktik untuk meraih simpati dari kalangan para Pencacai yang memang sanggup lakukan apa saja untuk dirinya.

Tinggal lagi, perkara itu masih juga menimbulkan persoalan dikalangan rakyat. Jika sampai tahap itu Si Nurul Izzah tu sanggup lakukan, kenapa pulak dia hanya mendiamkan diri berhubung spekulasi yang melanda pada ketika ini?

Jika dia sanggup menitiskan air mata demi nak menagih simpati, kenapa pulak dia enggan mengulas mengenai kontroversi yang melibatkan Bekas Suaminya yang didakwa turut menjadi mangsa Papanya sebelum ini?

Itu yang membuatkan rakyat diperingkat bawahan berasa hairan dengan sikap yang ditonjolkan oleh Si Nurul Izzah tu sendiri. Kalau setakat pandai main wayang je tapi TAKUT nak berhadapan dengan KEBENARAN, baik tak payah!!! Buat mengabihkan masa je!!!
Categories: ,

2 ulasan:

  1. Nih Hikayat Liwat ke...? Macam rewind je.....dah kering air mata bonda, pulak guna air mata janda!

    Eh eh..macam rhyme bunyi je, tak disengajakan.

    BalasPadam
  2. Kini...Nurul kembali memegang watak utama yg bakal dinobatkan sebagai pelakon airmata terhebat 2015 di festival Drama

    BalasPadam

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping