Sabtu, Mac 07, 2015

Adakah itu sahaja yang dicari oleh Si Mahfuz Bean tu sampai memaksa dirinya mengheret seorang ibu ke Australia demi untuk menagih 'Air Mata' bagi menjaga kepentingan Politik Peribadinya?

Jika sebelum ini Si Mahfuz Bean tu mendakwa, misinya untuk ke Australia adalah atas alasan 'Kemanusiaan'. Namun alasan itu ternyata tidak menarik perhatian rakyat yang dapat melihat perkara yang sebenar.

Rakyat melihat Si Mahfuz Bean tu hanya sekadar mahu mencari 'Publisiti Murahan' demi untuk menjadikannya sebagai 'Modal Politik Longkang' yang dapat dijaja di Malaysia kelak.

Malangnya, usaha yang cuba dilakukan oleh Si Mahfuz Bean tu tidak kesampaian apabila dia tidak dibenarkan untuk bertemu dengan Sirul oleh pihak penguatkuasa Australia sendiri.

Persoalan utama yang dibangkitkan dikalangan rakyat ialah berhubung tujuan sebenar Si Mahfuz Bean tu beria - ia nak bawa ibu kepada anggota Polis itu ke Australia. Apa niat dia?

Yang lebih menjadikan rakyat tertanya - tanya, dari mana Si Mahfuz Bean tu dapat dana untuk menampung segala perbelanjaan yang digunakan sepanjang perjalanan dia ke Australia?

Kalau nak kata dia guna duit elaun dia sebagai seorang Ahli Parlimen, tidakkah itu boleh dianggap sebagai satu penyalahgunaan duit rakyat sedangkan duit tu adalah untuk kegunaan mereka?

Adakah Si Sirul tu rakyat yang duduk didalam kawasan Parlimen Si Mahfuz Bean tu sehingga dia sanggup membelanjakan duit sebanyak itu untuk membawa ibunya ke Australia?

Walhal, ramai lagi rakyat yang berada didalam kawasan Parlimen Si Mahfuz Bean tu yang memerlukan bantuan. Kenapa pulak Si Mahfuz Bean tu mengabaikan mereka sercara terbuka?

Maka persoalannya sekarang, dari mana Si Mahfuz Bean tu dapat dana untuk menanggung perbelanjaan yang digunakan sepanjang dia berada di Australia? Perkara itu yang perlu dijelaskan kepada rakyat. Jangan nak bagi alasan yang bukan - bukan pulak!!!
Categories: ,

1 ulasan:

  1. Mr bean tu nak makan angin je
    Guna rakyat masa ni le. Dah tau dah tektik dia.Orang bongong je yang percaya ckp dis.
    .

    BalasPadam

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping