Jumaat, Mac 06, 2015

Bila dah tak laku, Meroyan la dia dibuatnya...
Ada kemaluan ke diorang ini? Itu persoalan utama yang perlu diaju sekiranya kita nak komen mengenai puak - puak Pakatan Haramjadah ni. Terutama sekali bagi puak - puak DAPigs.

Apa yang jelas, puak - puak DAPigs ni mana ada kemaluan yang nak ditutup. Maka sebab itu diorang sering kali tampil menonjolkan kemaluan mereka kepada umum secara terang - terangan.

Dalam erti kata mudahnya, puak - puak DAPigs ni memang jenis manusia tak malu yang sanggup mempergunakan apa sahaja isu untuk menjaga kepentingan Politik Peribadi mereka sendiri.

Hakikatnya, rakyat pun dah muak dengan agenda 'Politik Longkang; yang cuba dimainkan oleh puak - puak DAPigs ni. Ianya bukan sahaja memualkan, tapi turut tidak memberikan sebarang faedah.

Punya la kemaruknya diorang ni nak mencari 'Populariti Murahan' sampai tahap sanggup menggadai diri sendiri dalam majalah demi untuk meraih perhatian dari kalangan rakyat.

Itu yang dilakukan oleh Si Gundik Kit Siang tu baru - baru ni. Dia ingat, dengan cara dia berposing dalam majalah tu boleh membuatkan orang beri sokongan kepada dia? Jangan mimpi la!!!

Biarpun niat dia berposing tu atas niat murni, nak kumpul derma untuk golongan wanita, rasanya tak perlu dia nak jaja diri maruah diri dia sedemikian rupa. Tak payah posing beria pun boleh.

Realitinya, Si Gundik Kit Siang tu hanya nak mencari 'Publisiti' dengan mengambil langkah sedemikian sedangkan banyak lagi caranya dia nak mengumpul derma tu. Tak perlu nak tayang muka dalam majalah.

Zaman sekarang ni zaman moden. Orang luar tengok pun mereka boleh tau apa tujuan Si Gundik Kit Siang tu sebenarnya. Kalau setakat nak kumpul derma, apa susah pulak nak keluar dalam majalah.

Masa kejadian banjir yang melanda beberapa Negeri di Pantai Timur baru - baru ni, tak de pulak orang sibuk berposing dalam majalah untuk kutip derma. Banyak jugak derma yang diorang boleh kumpul. Tak payah nak tayang - tayang body pun!!!
Categories: ,

2 ulasan:

  1. HIDUPNYA SEPERTI POKOK PISANG DI TEPI JALAN. APABILA HUJAN DICANTAS ORANG DIBUAT PAYUNG. DICAMPAK ORANG AKAN IA DI TEPI LONGKANG BILA SAMPAI DI RUMAH.

    BalasPadam
  2. Semoga insan ini diberi taufik dan hidayah. Bila bersuami semoga dapat bimbingan ke Jannah. Kecelaruan dan pendek akal menjadi ujian, namun masih ada ruang untuk kembali ke jalan benar. Ibubapa juga berperanan besar membimbing dan mencorak masa depan anak-anak.

    BalasPadam

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping