Isnin, Mac 02, 2015

Heran satu dunia dibuatnya bila ada laporan dari sumber dalaman PAS yang menyatakan bahawa pertubuhan NGO itu telah dibayar oleh pihak tertentu untuk menjatuhkan Hadi Awang.

Laporan yang dibuat itu memperlihatkan seolah - olah ianya satu perkara yang pelik apabila puak - puak PASMA-Cai tu didakwa menerima bayaran sebanyak RM 500ribu bagi tujuan tersebut.

Malah menurut sumber yang mendedahkan perkara tersebut turut mendakwa pertubuhan NGO itu menerima bayaran berkenaan secara bulanan sehingga pemilihan PAS berakhir Jun nanti.

Namun, Presiden PASMA-Cai tu mendakwa, laporan yang didedahkan oleh sumber tersebut adalah tidak benar dan dia menafikannya tanpa mengambil sebarang tindakan undang - undang.
"Buat masa ini kita belum bercadang membuat laporan polis terhadap pihak yang cuba memburukkan imej PasMa," kata Phahrolrazi kepada media.
Persoalannya, kenapa pulak dia tak nak ambik tindakan terhadap pendedahan yang telah dibuat? Kenapa dia nak membiarkan perkara tersebut menjadi buah mulut dikalangan ahli PAS sendiri?

Jika perkara itu tidak benar, maka Si Phahrolrazi tu perlu ambik tindakan tersebut bagi membuktikan integriti pertubuhan NGO yang diketuainya demi untuk menegakkan Kebenaran.

Kalau setakat bagi alasan kata dia menafikan perkara itu begitu sahaja, tak de mendatangkan sebarang faedah!!! Sekadar nak memperdayakan Pencacai dia sendiri boleh la!!!

Masalahnya sekarang ni, orang yang berada diluar dari PASMA-Cai tu tak pelik sekiranya perkara itu benar - benar berlaku. Diorang tak heran jika PASMA-Cai tu dibayar untuk menjatuhkan Hadi Awang.

Lagi pun, mereka sendiri melihat agenda utama PASMA-Cai tu adalah untuk menjahanamkan PAS dan membuatkan mereka terus mejadi Pak Angguk Saja dalam Pakatan demi untuk menjaga kepentingan Politik Peribadi semata - mata!!!
Categories: ,

0 comments:

Catat Ulasan

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping