Isnin, Mac 02, 2015

ADUN setakat pandai hasut rakyat buat demo je!!!
Inilah masalahnya bila wakil rakyat dikalangan puak - puak Pakatan Haramjadah tu tak reti buat kerja nak menjaga kebajikan rakyat sampai terpaksa orang lain pulak ganti tempat mereka.

Jika selama hari ini, semua masalah yang dihadapi oleh rakyat hanya diadukan kepada Pusat Khidmat Masyarakat yang disediakan oleh wakil rakyat agar dapat diselesaikan oleh ADUN tertentu.

Tapi, sejak puak - puak Pakatan Haramjadah tu mendapat kuasa, diorang peduli pun tidak kepada aduan yang diajukan oleh rakyat kepada mereka. Balik - balik alasan yang sama jugak diorang berikan.

Kalau tidak menggunakan alasan mengatakan yang diorang tidak mempunyai kuasa, paling tidak diorang akan bagi janji palsu dengan menyatakan bahawa diorang akan selesaikan maslaah tersebut.

Tapi sampai kesudah, masalah yang diadukan kepada mereka tidak selesai seperti mana yang telah dijanjikan oleh wakil rakyat dikalangan puak - puak Pakatan Haramjadah tu sendiri.

Andai kata ADUN Pakatan Haramjadah tu melaksanakan tugas serta tanggungjawab diberikan, kenapa pulak Pihak Berkuasa Tempatan terpaksa bukak Talian Aduan untuk selesaikan masalah rakyat?

Sekarang, rakyat disekitar kawasan tempatan boleh buat aduan dengan menggunakan talian aduan yang disediakan bagi menyelesaikan masalah yang mereka hadapi berkaitan dengan PBT yang berkenaan.

Nak harapkan ADUN Pakatan tu buat semua kerja ni? Jangan harap la!!! Setakat nak hasut rakyat buat demonstrasi jalanan demi untuk menjaga kepentingan Politik Peribadi mereka sendiri baik tak payah!!! Buat mengabihkan masa je!!!

PS: Laporan selanjutnya, baca kat sini!!!
Categories:

0 comments:

Catat Ulasan

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping