Sabtu, Mac 21, 2015

Sememangnya masa itu belalu begitu pantas. Tak lama lagi menjelang bulan Mei dan seterusnya menjadikan tahun ini tahun kedua selepas berakhirnya Pilihan Raya Umum 2013.

Dalam PRU yang lalu, puak - puak Pakatan Haramjadah tu cukup bangga dengan diri mereka yang dicanang KONONnya telah berjaya memperolehi 'Undi Popular' dari kalangan rakyat.

Tapi ternyata. Itu semua hanya sekadar ilusi mereka semata - mata. Mereka menang pun hasil dari tipu muslihat dan taktik keji untuk memperdayakan rakyat secara terang - terangan.

Kini, semua tembelang mereka sudah semakin terserlah apabila kemelut dalaman Pakatan Haramjadah tu mencapai tahap paling kronik. Satu persatu kepincangan mereka terdedah secara umum.

Dan sudah pasti, salah satu daripada doktrin yang telah dijaja oleh puak - puak Pakatan Haramjadah tu dalam kempen - kempen mereka ialah mengenai 'Keislaman' Si Guan Eng tu.
Jelas, tindakan mereka menjaja kempen tersebut adalah hanya sekadar satu tipu muslihat untuk memperdayakan orang Melayu bagi meraih sokongan serta undi mereka semata - mata.

Sekarang, puak - puak DAPigs tu pulak yang berpaling tadah dan membuat dakwaan kononnya PAS yang telah Menipu, Mengkhianati, serta memperdayakan rakyat sewaktu PRU yang lalu.

Semuanya hanya kerana PAS tetap bertegas untuk melaksanakan Hukum Hudud yang menjadi dasar perjuangan parti tersebut sejak sebelum gabungan Pakatan Haramjadah itu wujud lagi.

Persoalannya, adakah puak - puak PAS tu masih lagi nak menerima Penghinaan yang telah diberikan setelah mereka sendiri diperdaya dan diperbodohkan oleh puak - puak DAPigs tu sebelum ini?

Adakah mereka masih lagi percaya yang Si Tokong DAPigs tu akan memeluk Islam seperti mana yang diwar - warkan kepada rakyat diseluruh Negara sewaktu Pilihan Raya Umum yang lalu? Atau, adakah  mereka akan terus jadi Pak Angguk Saja dalam Pakatan!!!
Categories: ,

0 comments:

Catat Ulasan

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping