Sabtu, Mac 21, 2015

Inilah salah satu contoh pemimpin MUNAFIK yang semakin berlambak - lambak dikalangan Pakatan Haramjadah tu. Memang diorang sengaja buat koleksi golongan MUNAFIK agaknya.

Tak kira la setinggi mana sekali pun ilmu pendidikan yang diorang miliki, tapi penyudahnya perangai diorang membuktikan bahawa mereka jelas tidak setanding dengan budak sekolah tadika.

Tapi malangnya, demi nak menjaga agenda kepentingan Politik Peribadi dirinya sendiri, Si Rafizi tu sanggup mengenepikan soal prinsip sebagai seorang muslim untuk menegakkan syiar Islam.

Bila soal agama dan kepercayaan Si Rafizi tu dipertikaikan sebelum ini, maka mula la dia menggelupor nak mencari jalan keluar bagi menyelamatkan dirinya sendiri. Maka dia tampil dengan satu solusi.

Namun kaedah yang digunakan oleh Si Rafizi tu bukan sahaja tidak mampu untuk menutup kemaluan dirinya sendiri, tetapi turut menyerlahkan lagi sifat MUNAFIKnya sebagai seorang pemimpin.

Semalam Si Rafizi tu tampil mencabar Datuk Seri Najib dan Tan Sri Muhyidin Yassin untuk menyatakan pendirian mereka terhadap isu perlaksanaan Hukum Hudud tu secara terbuka dan bertulis.

IRONIKnya, kenapa pulak Si Rafizi tu nak cabar Datuk Seri Najib dan Tan Sri Muhyidin Yassin sedangkan PKR tetap akan menentang perlaksanaan Hukum tersebut secara terang - terangan?

Malah PKR juga turut dikatakan bakal mengambil tindakan tegas terhadap satu - satunya wakil ADUN mereka di Kelantan hanya kerana dia menyokong Rang Undang - Undang tersebut.

Tidakkah tindakan itu membuktikan bahawa PKR ni hanya sebuah parti yang memperlihatkan sifat MUNAFIK dikalangan para pemimpin - pemimpinnya secara terang - terangan?

Soalnya sekarang, apa siginfikasinya jika kedua - dua pemimpin UMNO itu menyahut cabaran yang telah dibuat? Adakah ianya akan membuatkan Si Rafizi tu tunduk serta patuh kepadanya?

Adakah ia mampu membuatkan Si Rafizi tu menyokong pendirian serta keputusan yang bakal dibuat oleh kedua - dua pemimpin Negara itu kelak? Atau, dia hanya akan menjadikannya sebagai modal Politik Longkang dia semata - mata!!!
Categories: ,

1 ulasan:

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping