Sabtu, Mac 07, 2015

Huh! Nampak gayanya puak - puak DAPigs tu pulak yang melebih - lebih meroyan dalam isu serangan yang menimpa Ahli Jawatankuasa Pusat, Si Dzulkefly Ahmad baru - baru ni.

Sedangkan tuan punya badan pun takde nak buat kesimpulan berdasarkan kepada spekulasi yang disebarkan pada ketika ini dan serahkan perkara tersebut kepada pihak Polis untuk buat siasatan.

Tapi, datang puak - puak DAPigs ni pulak yang tuduh UMNO menjadi angkara disebalik serangan yang menimpa Si Dzulkefly tu tanpa sebarang bukti yang sah. Main tuduh ikut sedap kepala lutut dia je.

Kata Si Apek Kit Siang tu, Si Dzulkefly tu telah diserang oleh 'Ejen UMNO' yang didakwa sengaja nak ambik kesempatan diatas kemelut yang sedang melanda kepimpinan PAS pada ketika ini.
“Mereka mahu melemahkan dan menjejaskan kesatuan pakatan rakyat.. Oleh itu pemimpin pakatan rakyat perlu berhati-hati dengan apa yang mereka cakap pada umum,” dakwanya dalam satu kenyataan hari ini.
Hakikatnya, semua orang pun tau yang Si Apek Kit Siang tu hanya sekadar menjadi 'Batu Api' yang cuba nak melaga - lagakan UMNO dan PAS kerana TAKUT orang Melayu bersatu.

Jadi, cara apa lagi yang mampu untuk Si Punah-Sihat DAPigs tu buat selain dari menyebarkan propaganda serta menabur fitnah terhadap UMNO dalam isu serangan tersebut?

Tambah menghairankan kita, kenapa pulak puak - puak DAPigs ni tiba - tiba je ambik berat dan tunjuk rasa simpati mereka terhadap pemimpin - pemimpin PAS seperti Si Dzulkefly Ahmad ni?

Apa tujuan mereka selain dari menjadi 'Batu Api' untuk menggagalkan usaha ke arah 'Perpaduan Ummah' yang sedang direncanakan diantara UMNO dan PAS sejak kebelakangan ini?

Walhal selama hari ini, puak - puak DAPigs ni tak ambik peduli pun terhadap mana - mana pemimpin PAS. Malah mereka jugak yang melabelkan PAS sebagai 'Pengkhianat' kepada Pakatan.

Maka kesimpulannya, sudah pasti tindakan yang ditonjolkan oleh puak - puak DAPigs ni ada 'Udang Disebalik Batu'. Kalau tidak, kenapa pulak diorang nak sibuk menjaga tepi kain orang lain jika bukan untuk menjaga kepentingan Politik Peribadi mereka sendiri!!!
Categories: ,

5 ulasan:

  1. APEK NI SAJA NAK MELAGA2KAN MELAYU. PERANGAI 13 MEI TAK HILANG2 KALAU UMNO NAK BUAT APA NAK CUIT KENING DR ZUL TU. LEBIH BAIK BELASAH TENGKORAK APEK NI. PUAS HATI.

    BalasPadam
  2. SALAH TU. APEK TU BOHONG TU. BUKAN DAP HANTAR GENGSTAR BELASAH KEPALA DR ZULKIFLI TU KE ?
    LEMPAT BATU SEMBUNYI TGN KE ?
    POLIS PATUT PANGGIL APEK NI BAGI KETERANGAN PASAL DIA ADA MAKLUMAT TU.
    KAB51 AMACAM ?

    BalasPadam
  3. Kalau dah komunis tu komunis juga

    BalasPadam
  4. Apek ni bila nak mampus....

    BalasPadam
  5. nanti akan ada melayu yg percaya cakap apek tua ni....nengok jer la nanti....

    BalasPadam

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping