Sabtu, Mac 07, 2015

Hahaha!!! Memang lawak sungguh alasan yang diberikan oleh Si Tian Chuak ni. Nampak sangat la yang dia pun dah hilang kemaluan apabila terpaksa membatalkan acara 'Candle Virgil'.

Kata Si Tian Chuak, pembatalan acara tersebut yang sebelum ini diadakan dihadapan pintu masuk penjara Sungai Buloh tu adalah arahan terkini yang dikeluarkan oleh Si Ketua Penipu tu.

Kalau ikut arahan yang dikeluarkan oleh Si Wan Azizah tu sebelum ini, perhimpunan 'Candle Virgil' tu akan diadakan setiap malam bagi mendesak agar Si Ketua Penipu tu dibebaskan.

Mungkin puak - puak Pakatan Haramjadah tu pun dah mula sedar yang tindakan mereka didepan pintu masuk penjara Sungai Buloh tu hanya sekadar sia - sia dan tak mendatangkan faedah.

Maka sebab itulah acara tersebut terpaksa dibatalkan dengan mempergunakan Si Ketua Penipu tu sebagai alasannya. Jika tidak, kenapa pulak Si Ketua Penipu tu nak suruh ianya dibatalkan?

Atau mungkin Si Ketua Penipu tu anggap acara menyalakan 'Candle Virgil' tu adalah seperti memperingati hari dia 'Mati' sedangkan dia masih lagi hidup didalam penjara. Mungkin sebab itu dia mintak acara tersebut dibatalkan.

Tapi hakikatnya, acara menyalakan 'Candle Virgil' yang melambangkan solidariti mereka terhadap Si Ketua Penipu tu terpaksa dibatal bukan kerana alasan seperti yang dipaparkan diatas.

Sebaliknya, acara tersebut terpakasa dibatalkan kerana mereka GAGAL untuk mendapatkan sokongan dan GAGAL untuk meraih simpati dari kalangan rakyat. 

Lagi pun, semua orang tau, setakat nak pasang lilin dan berdiri depan pintu masuk penjara tu hanya sekadar satu tindakan yang BODOH semata - mata!!! Jadi, siapa pulak yang sanggup nak memper-BODOH-kan diri sendiri tak tentu arah!!!
Categories: ,

2 ulasan:

  1. Kah3...sebenarjya benda tu terbatal sendiri sebab tak ada sambutan . Ketum peliwat kalau boleh nak suruh penyokongnya berkampung kat situ sampai dia habis hukuman tapi apakan daya hajat tak sampai .

    BalasPadam
  2. Stok lilin dah habis kot.

    BalasPadam

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping