Selasa, Mac 03, 2015

Huh! Memang memalukan sungguh! Nampak gayanya, Si Mak Janda tu bakal kehilangan kemaluan dia sekali lagi apabila Si Ketua Penipu tu dilaporkan akan hadir ke Parlimen.

Jika selama ini, dia sering kali menuduh pihak tertentu bertindak 'Zalim' terhadap Papanya yang didakwa menjadi 'Tahanan Politik' serta wujud 'Political Injustice' di Malaysia ni.

Tapi sekarang, apa pulak alasan yang nak diberikan apabila Si Ketua Penipu tu dibenarkan untuk hadir ke perasmian pembukaan sidang Parlimen bagi tahun 2015 dalam minggu ini?

Adakah dia masih lagi nak membuat tuduhan dengan mengatakan bahawa wujud 'Political Injustice' terhadap Si Ketua Penipu tu oleh pihak tertentu yang dimaksudkan sebelum ini?
Jika benar Kerajaan Malaysia ni kejam seperti yang digembar-gemburkan, sudah pasti Si Ketua Penipu tu takkan merasa untuk menjejak kakinya ke perasmian sidang Parlimen tu.

Kalau betul Si Ketua Penipu tu menjadi 'Tahanan Politik' sudah pasti dia hanya akan meringkuk didalam penjara dan tidak diberikan sebarang keistimewaan sedemikian rupa.

Dah tentu - tentu pihak Kerajaan akan menghalang Si Ketua Penipu tu dari menghadiri perasmian dan dinafikan hak ke atas kerusinya sebagai Ketua Pembangkang di Parlimen.

Sekali gus, tindakan pihak Kerajaan membenarkan Si Ketua Penipu tu hadir membuktikan bahawa kes Si Ketua Penipu tu takde kaitan lansung dengan Politik. Sebaliknya ia hanya isu Peribadi. Jadi, jangan la heret rakyat dalam isu Peribadi keluarga Si Mak Janda tu sendiri!!!
Categories: ,

13 ulasan:

  1. Kenapa pihak kerajaan asyik terperangkap dgn mainan pihak ini. Dah dipanggil 'penipu' kenapa asyik layankan 'hak' dia nak hadir parlimen lah, hak tunjuk perasaan depan penjara lah..., hak yg sebenarnya ialah kami rakyat ni...yg mahukan tindakan keras pada mereka ini!!! Pandai je apa menteri2 ni?

    BalasPadam
  2. Nape la dilayan malaon sekor yg tak tau bersyukur & bertaubat ni

    BalasPadam
  3. MEMALUKAN. BANDUAN JENAYAH HADIR DI DLM PARLIMEN.MENJATUHKAN INTEGRITI PARLIMEN. MENCEMARKAN KEDAULATAN UNDANG2.

    BalasPadam
  4. kalau dia dibenarkan menghadiri Parlimen bermakna betul lah lah tuduhan Political Conspiracy.... orang politik boleh putuskan samada dia boleh hadir atau tidak...

    BalasPadam
  5. 12:00 sy amat brsetuju pandangan yg di lontarkan..rasanya boleh dibuat hari ini dlm sejarah di parlimen malaysia..banduan blh bersidang di parlimen...dewan sdh trcemar..rasanya dunia akan ketawa dgn cara mlaysia..satu ketika dlu..trjadi di indonesia...sorg ahli parlimen di tangkap ketika bersidang menonton porno di dlm tleponya..dan beliu meletak jwtn sbg ahli dewan..tp malaysia...di dewan itu adalah di pangil dewan mulia...takut benar speker dewan dgn anuar..hahahaha

    BalasPadam
  6. Anwar wajar disula dengan buluh runcing. Biar mampos

    BalasPadam
  7. aku pun tak faham apa sangat istimewanya manusia bernama Anwar Ibrahim ini sampaikan kerajaan menurut sahaja nak dengar pandangan rakyat yg menyokong ke atau pembangkang senang pulak kita buat perhitungan.

    BalasPadam
  8. aku mula bosan dgn pemerintah.

    BalasPadam
  9. Hanya di Malaysia...
    Dah masuk penjara, blh suka-suki keluar gi parlimen plak...
    Camtu blh laaa pasni banduan akhir mtk kuar jap nk jmpe mak bapak,lepaskan rinduuuuuu

    BalasPadam
  10. Majoriti rakyat khususnya penyokong kerajaan yang memerintah negara, mula merasa curiga dan keliru atas kenyataan Speker Dewan Rakyat bersabit kedudukan Anwar Ibrahim dan kerusi Parlimen Permatang Pauh hanya akan diputuskan selepas tamat tempoh memohon pengampunan DiRaja.
    Sebaliknya rakyat dan orang awam berpendapat kedudukan/ status Anwar sebagai Ketua Pembangkang di Parlimen dan kerusi Permatang Pauh yang diwakilinya terlucut dan diisytiharkan kosong secara automatik bila Mahkamah Persekutuan didengar 5hakim sebulat suara mendapati dia bersalah dan hukuman penjara 5thn yang dijatuhi keatasnya dikekalkan?
    Ini kerana dibawah Perintah Am(General Orders)yang dikenakan keatas semua pegawai dan kakitangan awam yang didenda RM2,000 @ dihukum penjara setahun secara aotumatik terlucut jawatan yang disandangnya. Perintah ini pernah diguna pakai dan menjadi rujukan keatas beberapa orang politik yang menjadi Wakil Rakyat sebelumnya.
    Bantahan @Rayuan pengampunan DiRaja yang dikemukakan oleh keluarganya kepada DYMM Yang DiPertuan Agung itu sebaliknya telah menyulitkan lagi keadaan disamping boleh menimbulkan lain-lain isu sampingan seperti kelayakan untuk menghadiri Sidang Parlimen dan memanjangkan tempoh pengisytiharan kekosongan kerusi yang diwakilinya itu.
    Selepas diperkenan untuk menghadiri Jamuan Teh bersama Agung pada pembukaan Sidang Parlimen yang dijadualkan pada Isnin ini, apakah Anwar yang sedang menjalani hukuman penjara 5thn atas kesalahan jenayah meliwat juga akan dibenarkan untuk menghadiri sidang Dewan Rakyat selanjutnya??. Sehingga isu permohonan pengampunan DiRaja yang tentu mengambil masa dan banyak dipersoalkan dari segi teknikalnya itu diputuskan???.

    BalasPadam
  11. dah agung panggil anwar, takkan dia tak boleh hadir...suka2 nak hina banduan, mulia sangat ke korang, dosa bertampuk-tampuk,entah2 mak bapak korang lebih teruk dari anwar, pernah hisap dadah, jual dadah ke. bertaubat la admin, jangan asyik buat fitnah, nanti merangkak ko kat padang masyar cari si anwar ni.

    izzat

    BalasPadam

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping