Selasa, April 21, 2015

Hahaha!!! Memang lawak betul tengok gelagat Si Pengacara Majlis ni. Patut la PAS Pusat pun tak nak terima dia sebagai calon biarpun dia jauh mempunyai kelayakan untuk bertanding.

Dan, tak heran jugak la kenapa dia KALAH dalam Pilihan Raya Umum sebelum ini. Jadi Pengacara Majlis pun dia masih jugak GAGAL untuk memimpin para hadirin menyahut seruan Jihad.

Bayangkan. Dua tiga kali dia ulang benda yang sama untuk menaikkan semangat dikalangan ahli - ahli PAS yang turut hadir malam tadi. Tapi itu pun dia masih jugak tak mampu untuk melakukannya.

Korang sendiri fikirkan la. Nak suruh ahli buat benda senang pun jadi susah. Nak suruh ahli ikut apa yang dia cakap pun diorang tak mampu nak lakukan. Jadi, bagaimana mungkin dia boleh jadi pemimpin?

Dari satu sudut, itu membayangkan mentaliti puak - puak PAS ni sendiri pun masih lagi jumud. Nak terima arahan yang sebegitu mudah pun susah sangat diorang sukar nak melakukannya.
Jadi, macam mana kita nak terangkan isu yang lebih berat untuk diterima oleh kepala otak diorang ni? Macam mana kita nak jelaskan mengenai isu perlaksanaan GST dan sebagainya?

Itulah bahananya bila suka sangat ikut pemimpin yang hanya sekadar memperjuangkan soal kepentingan Politik Peribadi dia sendiri. Akibatnya, kepala otak diorang pun penuh dengan sampah sarap belaka.

Penyudahnya, Si Pengacara Majlis tu pulak yang 'Give Up'. Agaknya, dia pun kecewa jugak dengan ahli - ahli PAS yang tak reti - reti bahasa ni. Dah tak pasal - pasal, ke-BODOH-an dia sendiri jugak yang terserlah.

Tapi, dalam masa yang sama, sempat jugak dia nak sindir pihak wartawan yang setia menunggu disepanjang majlis tersebut berlansung. Itu membuktikan yang Si pengacara Majlis tu pun dah habis modal!!! Bila orang kata diorang ni BODOH, tau pulak diorang ni marah!!!
Categories: ,

0 comments:

Catat Ulasan

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping