Khamis, Mei 21, 2015

Hebat beb! Siapa kata lelehan 'Air Mata Buaya' Si Nurul Nuha ni tak laku? Kalau ada sesiapa yang beranggapan sedemikian, sudah pasti mereka sudah tersalah langkah. Silap besar beb!

Dari penangan 'Air Mata Buaya' yang dirembeskan keluar oleh Si Nurul Nuha tu bukan sahaja mampu untuk meruntun hati rakyat di Malaysia. Malah berjuta - juta akan turut serta.

Tapi malangnya, dari laporan yang diterima sejak malam semalam, hanya berjuta - juta nyamuk dan ulat je yang turut hadir dalam kempen 'Solidariti' yang dianjurkan oleh puak - puak PKR tu.

Yang manusia pun hanya ada dua tiga kerat. Itu pun yang memang dah tak de kerja lain selain dari sibuk nak membebaskan seorang Peliwat yang dah didapati bersalah oleh pihak Mahkamah.

Apa yang pasti, sesi demonstrasi sedemikian nampak gayanya sudah tidak mendapat sambutan seperti mana yang pernah berlaku pada tahun 1998 yang lalu dimana berpuluh ribu anak muda sanggup turun ke jalan raya.

Ternyata, aura dan sengat Si Ketua Penipu tu sendiri sudah semakin luntur dek kerana keGAGALan dia mengawal nafsu serakah dia sendiri. Itu yang membuatkan anak - anak dia hilang kemaluan.

Diorang bagi la nama apa sekali pun, tapi ianya tetap tidak mendapat sambutan. Kalau sebelum ini, diorang guna slogan #March4Freedom. Kemudian diorang tukar pulak kepada #KitaLawan.

Sekarang, dek kerana slogan #KitaLawan tu pun tak mampu nak kumpul orang ramai, maka terpaksa la diorang tukar sekali lagi. Kali ini, slogan yang digunakan ialah #JalanHarapan pulak.

Tapi, elok jugak kalau diorang tukar jadi slogan #JalanHarapan tu. Kalau sebelum ini, slogan #KitaLawan tu dah ditukar kepada #KitaLiwat. Jadi jangan marah la kalau slogan #JalanHarapan tu tu nanti digantikan dengan #JalangHarapan pulak!!!
Categories: ,

4 ulasan:

  1. kalau #JalanHarapan tak boleh jalan jugak, try #JanganHarap pulak. mana tahu, berjuta datang...hahaha

    BalasPadam
    Balasan
    1. Atau # jalangharapanjanganharap.

      Padam
  2. Baru faham 1mdb la semut, gajah sama gajah gaduh, mama dia dengan kabinet bayangan

    BalasPadam
  3. @#janganharapkanjalang

    BalasPadam

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping