Khamis, Mei 21, 2015

Memang Superb la puak - puak PKR ni berkempen untuk memburukkan nama baik Si Hadi Awang tu dimata rakyat. Entah apa yang diorang dengki sangat dengan dia pun kita tak pasti.

Tapi, apa yang jelas, tindakan puak - puak PKR tu membuat penafian secara terbuka terhadap isu yang dibangkitkan oleh Si Hadi Awang tu sebelum ini memang benar - benar mengaibkan.

Nampak sangat yang puak - puak PKR tu secara tidak lansung menuduh Si Hadi Awang tu sebagai seorang Pembohong apabila dia bercerita soal Kerajaan Perpaduan yang dipersetujui oleh PKR sendiri.

Sebelum ini, Hadi Awang dalam satu forum yang dianjurkan berkata, idea mengenai Kerajaan Perpaduan timbul selepas krisis kepimpinan Politik yang telah melanda Negeri Perak.
"Jadi kita kemukakan idea kerajaan perpaduan. Ini dipersetujui bersama pertemuan antara saya, Datuk Seri Anwar Ibrahim, Mursyidul am (Datuk Nik Aziz Nik Mat). Dan kita bersetuju ketengahkan perkara ini.


"DAP pun bersetuju. Tapi malangnya perkara itu terbantut kerana BN tidak dapat menerimanya. Itu ceritanya. Benda tu dah hilang. Dah luput daripada sejarahnya," jelas Haji Hadi dalam Forum Bicara Harakah.
Namun, pendedahan yang dibuat oleh Presiden PAS Pusat itu telah dinafikan secara mentah - mentah oleh Setiausaha Agung PKR melalui satu kenyataan yang disiarkan melalui laman portal semalam.

Apa yang pasti, kenyataan yang dibuat serta tindakan yang dilakukan oleh puak - puak PKR ni senada dengan dakwaan yang telah dilemparkan oleh Kafir Harbi DAPigs tu terhadap Hadi Awang.

Bagi DAPigs, apa yang dilakukan oleh Hadi Awang didalam Pakatan Haramjadah tu pada ketika ini boleh dianggap sebagai satu Pengkhianatan yang terang dan nyata. Ianya tak perlu dipertikaikan lagi.

Jelas, tindakan dan kenyataan yang dibuat oleh puak - puak Kafir Harbi DAPigs dan Liberalis PKR tu hanya sekadar untuk memenuhi agenda kepentingan Politik Peribadi mereka semata - mata.

Sudah pasti, penafian yang cuba dilakukan oleh puak - puak PKR tu hanya sekadar untuk menutup kemaluan diri mereka sendiri yang sudah didedahkan oleh Si Hadi Awang tu sebelum ini.

Bahkan penafian yang dibuat oleh Si Rafizi tu pun tidak berlandaskan kepada bukti yang sah. Jika benar Si Hadi Awang tu menipu, kenapa tidak puak - puak PKR ambik tindakan undang - undang? Setakat bercakap guna air liur je, baik tak payah mengabihkan masa!!!
Categories: ,

2 ulasan:

  1. oi doh,

    saya pun ada simpan asset pusaka peninggalan tok nek dalam bentuk kertas (toilet paper) kat swiss bank, nilainya kami sekeluarga dah tentukan sendiri, $42 Billion, tak heran pun cerita kaorang! LOL

    BONUS:

    https://www.youtube.com/watch?v=zEJma8Ld5fM

    BalasPadam
  2. Oi ngang,
    G jilat lh bontot ketum tu

    BalasPadam

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping