Ahad, Mei 24, 2015

Pemimpin Pakatan POYO ambik gambar. Masalah tak selesai jugak!!! 
Jika sebelum ini, ada pihak yang membuat dakwaan KONONnya, demosntarsi yang dianjurkan oleh puak - puak Pakatan Haramjadah tu di Kuantan GAGAL mencapai matlamat mereka.

Walaupun diakui bahawa demonstrasi yang didakwa itu GAGAL untuk menarik perhatian dikalangan rakyat, namun ianya tidak GAGAL dalam mencapai matlamat yang diinginkan oleh mereka.

Setidak - tidaknya, puak - puak Pakatan Haramjadah tu BERJAYA juga memperBODOHkan diri mereka sendiri dengan demonstrasi yang jelas tidak mendatangkan sebarang faedah tu semalam.
Seramai ini je yang datang nak berhimpun walaupun sudah dihebohkan SATU DUNIA???
Soalnya, bukan kita tak cakna dengan masalah yang dihadapi rakyat. Tapi, adakah tindakan puak - puak Pakatan Haramjadah tu buat "Blockade" semalam berjaya mencapai matlamat untuk selesaikan masalah rakyat?

Kalau ye pun puak - puak Pakatan Haramjadah tu nak buat demonstrasi, kenapa diorang nak hebohkan sampai seluruh dunia tau? Kan cara tu akan memudahkan pengusaha Bauxide tu untuk bertindak lebih awal?

Semalam, bila usaha puak - puak Pakatan Haramjadah tu GAGAL, mula la diorang buat dakwaan KONONnya ada pihak yang memberi arahan kepada pengusaha agar menghentikan seketika operasi mereka.
Datang susun tayar lepas tu balik? Menda kejadahnya!!!
Walhal, diorang sendiri jugak yang BODOH pergi hebohkan sesi demonstrasi tu dalam laman media sosial. Diorang ingat, pengusaha Bauxide tu BODOH sangat macam diorang gamaknya.

Nampak sangat la yang tujuan asal puak - puak Pakatan Haramjadah tu buat demonstrasi bukan untuk selesaikan masalah rakyat. Tapi sebaliknya, diorang sekadar nak cari Populariti Murahan semata - mata untuk menjaga kepentingan Politik Peribadi mereka sendiri!!!
Categories:

2 ulasan:

  1. Harap2 lepas ni pengusaha boksit akan ambil.langkah seperti yg dituntut. Masalah pencemaran memang teruk. Jalan kotor, debu berterbangan dan kerosakan alam sekifar. Contoh terbaik, cuba tinjau kawasan indera mahkota. Sesiapa datang dari lebuhraya dan susur keluar di bukit goh akan tau betapa hodohnya persekitaran. Pihak PTG, JAS dan yg berkaitan kena ambil maklum. Jgn buat bodoh dan duduk bertenang dlm bilik ekon sedangkan di luar isu ini dijadikan motif oleh pembangkang utk berdemo. Entah2 dlm agensi yg disebut tadipun ramai puak2 pembangkang kot...

    BalasPadam
  2. Ya apa sudah jadi dgn negeri Pahang terutamanya area Kuantan.
    Sikit lagi habis di tenggelami banjir kerana kerakusan perbuatan manusia.
    Dimanakah undang undang yang patut di patuhi?
    Semuanya longlai bagai dunia tidak bertamadun.
    Aku ada kuasa aku boleh melakukan apa sahaja.
    Hancur!!!!!!!!!!!

    BalasPadam

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping