Jumaat, Mei 29, 2015

Hahaha!!! Inilah yang orang kata pemimpin MUNAFIK. Dah kantoi kencing ditengah jalan pun tapi dia masih tak nak mengaku. Masih jugak dia nak buat tuduhan terhadap orang lain.

Nampak sangat tindakan yang dilakukan oleh Si Rafizi ni hanya sekadar nak menutup kemaluannya yang telah didedahkan sebelum ini. Dia cuba nak tutup penyelewengan yang telah dilakukan.

Demi kerana nak menghalalkan penyelewengan dana yang dilakukan melalui 'Syarikat Sendirian Berhad' yang ditubuhkan sebelum ini, Si Rafizi tu tampil menuduh UMNO menjadi punca.
"Undang-undang pertubuhan di Malaysia ini ditentukan oleh Umno, hanya pertubuhan tertentu yang dapat kelulusan," katanya di sini hari ini.
Pulak dah!!! Mengkala dia nak buat Pertubuhan NGO tu pun tak pernah, kenapa pulak dia nak salahkan sistem pendaftar pertubuhan sedia ada? Kenapa pulak dia nak tunding jari kepada RoS?

Soalnya, pernah tak Si Rafizi tu mengambil tindakan untuk mendaftarkan National Oversight Whistleblower (NOW) tu sebagai sebuah pertubuhan dengan Suruhanjaya Daftar Pertubuhan (RoS)? 

Kalau betul la sepertimana dakwaan yang dibuat oleh Si Rafizi tu sebelum ini, sudah pasti pertubuhan seperti PASMA dan pertubuhan lain yang menentang Kerajaan ketika ini tidak diluluskan.

Lain la kalau Si Rafizi tu dah pernah cuba nak daftarkan pertubuhan tersebut tetapi ianya ditolak tanpa sebarang sebab musabab oleh RoS. Jadi, dakwaan Si Rafizi tu boleh dianggap sebagai satu FITNAH yang dibuat tanpa sebarang bukti yang sah.

Yang menjadi persoalnya sekarang, kenapa Si Rafizi tu sendiri tak nak berterus terang dengan rakyat mengenai kewujudan 'Syarikat Sendirian Berhad' tu? Kenapa dia kata NOW tu sebagai sebuah pertubuhan NGO?

Sekarang bila dia dah kantoi pun Si Rafizi tu masih tak nak mengaku yang dia dah MENIPU rakyat bahawa NOW tu bukan sebuah Pertubuhan NGO seperti mana yang didakwanya sebelum ini. Kalau dah namanya PENIPU tu, PENIPU la jugak!!!
Categories: ,

1 ulasan:

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping