Rabu, Mei 13, 2015

Alamak ai!!! Nampak sangat kenyataan yang dikeluarkan oleh Muslimut PAS ni tak profesional. Kenyataan yang dia buat tu hanya dilihat sekadar nak tutup kemaluan diri dia sendiri je.

Jika sebelum ini, ada penyokong dikalangan puak - puak PAS tu mendakwa Ketua Muslimut PAS ni dah mula membelakangkan kepimpinan Ulama bila dia dilihat bersekongkol dengan Lim Kit Siang.

Diantara persoalan yang dibangkitkan oleh mereka ialah mengenai pendirian yang ditonjolkan oleh Ketua Muslimut PAS tu sendiri. Adakah dia sekarang dah jadi penyokong PASMa-Cai?


Dek kerana kritikan yang dilemparkan oleh mereka diperingkat bawahan, mula la Si Ketua Muslimut PAS tu sendiri rasa tak senang duduk sehingga terpaksa bagi alasan yang bertaraf longkang seperti dibawah ni.

Jelas Si Ketua Muslimut PAS, dia bukannya berniat nak datang ke ceramah tu. Tapi sebaliknya, dia cuma hadir untuk 'menemani suami' mendengar ceramah daripada Si Rafizi tu sahaja.
“Kebetulan, Ketua Penerangan PAS Kota Bharu, Hasimah Abd Rahman melihat saya di padang dan menjemput saya naik ke pentas. Saya menolak jemputan itu kerana saya hendak bertemu rakyat dan menemankan suami yang hendak dengar ceramah Rafizi.


“Pengerusi majlis ketika itu berulang kali memanggil saya naik ke pentas. Hadirin yang saya temui juga berulang kali meminta saya naik ke pentas,” katanya.
Persoalannya, adakah dalam PAS sekarang ni sudah wujud klausa 'Paksaan' sehingga hak kebebasan seorang pemimpin itu dinafikan begitu sahaja? Bukannya Si Ketua Muslimut PAS tu tak boleh nak tolak jemputan tersebut.

Kalau kita tengok dari satu sudut, nampak sangat yang kenyataan Ketua Muslimut PAS ni hanya sekadar nak tutup kemaluan dirinya yang dah tersebar sebelum ini. Takkan itu je sebab dia terpaksa naik ke atas pentas?

Adalah sesuatu yang sangat mustahil sekiranya Si Ketua Muslimut PAS tu tak tau perangai Haramjadah puak - puak Pro Liberalis yang suka ambik kesempatan ke atas diri orang lain? Perangai diorang ni sebijik macam PARASIT!

Dek kerana mereka rakus dan taksub sangat nak berkuasa, sampai tahap mereka sanggup mempergunakan orang lain demi kepentingan Politik Peribadi mereka sendiri. Dan Si Ketua Muslimut PAS tu yang menjadi mangsanya.

Tapi bak kata orang, kalau terlajak perahu boleh undur, terlajak perbuatan tanggung sendiri la! Sekarang sesama sendiri pun diorang main tuduh menuduh. Semuanya petanda PAS dah semakin Jahanam!!! Itu bahana nak sangat bersekongkol dengan puak - puak Kafir Harbi!!!
Categories: ,

0 comments:

Catat Ulasan

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping