Jumaat, Mei 01, 2015

"Kerajaan Barisan Nasional ni memang zalim!". Itu diantara kenyataan biasa yang digunakan oleh puak - puak Pakatan Haramjadah tu setiap kali mereka berdiri diatas pentas ceramah.

Nak pulak dalam kempen Pilihan Raya Kecil Parlimen Rompin ni. Slogan "Kerajaan Zalim" tu kerap kali kita dengar muncul didalam sesi ceramah yang mereka adakan setiap malam.

Tapi jika kita lihat dari satu sudut, memang Kerajaan Malaysia yang dipimpin oleh Barisan Nasional ni Zalim beb! Malah kezaliman itu lah yang boleh kita lihat dengan jelas pada hari ini.

Dek kerana Kekejaman dan Kezaliman pihak Kerajaan yang dipimpin oleh Barisan Nasional inilah yang menyebabkan rakyat dapat menggunakan jalanraya, pergi ke sekolah, bersolat didalam masjid, serta mendapat rawatan di Hospital.

Kalau kita kata seperti itu, puak - puak Pakatan Haramjadah tu akan jawab balik, "Itu semua tugas dan tanggungjawab Kerajaan." Itu je la alasan yang mampu mereka berikan.

Oleh kerana Kezaliman Kerajaan Barisan Nasional inilah yang menjadi punca kenapa rakyat di Negeri Kelantan tu boleh dapat bantuan Wang Ihsan akibat dilanda banjir besar sebelum ini. 

Dan semalam, Kerajaan Barisan Nasional sekali lagi menunjukkan Kezaliman mereka terhadap 300 orang Peneroka Felda yang mendapat suratan geran tanah mereka sendiri! Fuh! Zalim sungguh!
Sebahagian dari golongan peneroka Felda yang 'Dizalimi' Kerajaan Barisan Nasional bangga dengan Suratan Hak Milik Tanah mereka...
Hakikatnya, puak - puak Pakatan Haramjadah ni hanya sekadar nak menipu rakyat dengan penyebaran dakyah pembohongan terhadap Kerajaan. Diorang akan gunakan apa cara sekali pun untuk memastikan kepentingan Politik Peribadi mereka terpelihara. Bukannya untuk membantu rakyat!!!
Categories: ,

4 ulasan:

  1. Akhirnya tindakan Menteri Pendidikan yang juga Timbalan Perdana Menteri Muhyiddin Yassin yang telah menggunakan kuasanya untuk memaksa para Guru dari beberapa buah Sekolah hadir ke majlisnya memakan diri.. malu saja yang dia dapat..

    27 April lalu beberapa buah Sekolah yang terdapat dalam kawasan Parlimen Permatang Pauh telah menerima satu pekeliling dari Jabatan Pendidikan Pulau Pinang.

    Disertakan dengan pekeliling tersebut adalah satu senarai panjang berpuluh-puluh nama para Guru dari beberapa buah sekolah yang terletak dalam Parlimen Permatang Pauh.

    Menurut pekeliling tersebut nama-nama tersebut telah dikenal pasti dan dikehendaki hadir dalam 'MAJLIS RAMAH MESRA GURU-GURU BERSAMA YAB MENTERI PENDIDIKAN MALAYSIA'.

    Majlis diadakan pada 30 April 2015 di UiTM Permatang Pauh, Seberang Perai antara jam 3.00 hingga 5.00 petang dengan berpakaian batik.

    Malangnya tindakan Pengarah Pendidikan, Jabatan Pendidikan Pulau Pinang itu yang jelas mahu membodek Muhyiddin dengan memaksa Guru-guru untuk hadir ke Majlis itu telah memalukan Muhyiddin..

    Sebelum dimalukan oleh para Guru yang dipaksa hadir untuk beramah mesra itu (dah kena paksa.. nak mesra macam mana?.. ) Muhyiddin terpaksa menanggung malu kerana Calon BN bagi PRK Permatang Pauh yang nak diperkenalkannya dalam majlis itu tak muncul..

    Hinggakan nak cover malu Muhyiddin berkata "Calon tak sampai lagi macam mana nak jadi pemimpin?"..

    Kemudiannya pula tak ada siapa pun yang nak tepuk tangan bila mendengar ucapan Muhyiddin itu hingga beliau terpaksa merayu hadirin supaya bertepuk tangan..

    BalasPadam
    Balasan
    1. Itulah tandanya guru-guru itu sedar diri dan tak bersukur. Habis nak pilih siapa prk Permatang Pauh, nak pilih PKR? Hancur! Klu PAS munafik Jahanam!

      Padam
  2. Guru apa macam tu, joka tak suka k'rajaan pergilah kje lain, ape k'rajjan bagi demua sapu dasar tak tahu bersyukur.

    BalasPadam

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping