Jumaat, Mei 29, 2015

Wayang apa lagi yang cuba dipamerkan oleh Si Mahfuz Bean ni sebenarnya? Mentang - mentang la dah nak dekat dengan pemilihan Muktamar PAS, macam - macam cerita pulak yang dia bangkitkan.

Mungkin Si Mahfuz Bean ni ingat, perwakilan yang datang dari seluruh kawasan di Malaysia ni BODOH macam dia gamaknya. Dia ingat, perwakilan tu semua tak nampak ke wayang yang sedang dipentaskan ketika ini?

Jika selama hari ini, Si Mahfuz Bean tu nampak sangat seorang Penjilat Tegar kepada puak - puak DAPigs tu. Tapi, kenapa bila masuk musim pemilihan, dia boleh tiba - tiba berubah pendirian pulak?

Dalam satu kenyataan yang dikeluarkan sebelum ini, Si Mahfuz Bean tu menyindir pendirian puak - puak DAPigs yang mempertikaikan isu perlaksanaan Hukum Hudud PAS yang telah dibentangkan di DUN Kelantan.

Malah, Si Mahfuz Bean tu jugak turut melabelkan puak - puak DAPigs tu sebagai sebuah parti yang tidak menghormati Hak Demokrasi PAS yang telah diberi amanah oleh rakyat Kelantan dalam Pilihan Raya Umum sebelum ini.
"Bukankah DAP sebagai parti yang mengaku pejuang demokrasi tulen? Sepatutnya DAP menghormati hak dan suara pihak lain yang secara sah mendapat mandat majoriti dalam sidang Dun Kelantan.

"Pas tiada halangan sekiranya DAP mahupun Umno menolak Rang Undang-undang Persendirian Akta Mahkamah Syariah (Akta 355) yang dibawa oleh Ahli Parlimen Marang yang juga Presiden Pas, Datuk Seri Abdul Hadi Awang.

"Pas akan akur dengan apa jua keputusan yang dibuat di Parlimen sama ada menerima mahupun menolak cadangan pindaan akta tersebut," katanya lagi.
Dari kenyataan yang dikeluarkan, nampak sangat la yang Si Mahfuz Bean ni terlalu BODOH, mengalahkan budak yang tak lulus SRP. Baru hari ni dia nak sedar mengenai Politik Longkang puak - puak DAPigs tu?

Yang membuatkan kita bertambah pelik, kenapa pulak Si Mahfuz Bean tu tak nak pertikaikan pendirian pemimpin - pemimpin PAS yang senada dengan puak - puak DAPigs tu sendiri? Kenapa dia tak nak serang mereka?

Kan nampak sangat yang Si Mahfuz Bean tu sebenarnya hanay seorang pemimpin yang RETORIK dalam amalan Politik dia sendiri. Apa yang jelas, Si Mahfuz Bean tu hanya nak menjaga kepentingan Politik Peribadi dia sendiri je. Bukannya dia benar - benar nak menegakkan perjuangan PAS!!!
Categories: ,

0 comments:

Catat Ulasan

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping