Jumaat, Mei 29, 2015

Haiya YB! Lu banyak pandai tuduh orang suka seleweng duit, sekarang apa pasal lu mau lari? Apa pasal lu tak nak cerita lu bukak itu Syarikat Sendiri Berhad untuk kutip duit punya dari orang ramai?

Sekarang YB, lu punya geng DAPigs sudah kasi malu sama lu. Diorang sudah kasi dedah lu punya kemaluan depan orang ramai. Semua sebab lu punya kawan DAPigs tak boleh kawal diorang punya nafsu.

Itu hari, diorang kasi tau Polis suruh tangkap Presiden MCA sebab ada 3 saman tertunggak. Sekarang, tak pasal - pasal je diorang punya lobang sendiri sudah kena kasi korek. Lu pun sudah masuk diorang punya lobang.

Tapi, diorang pun tak bagitau yang lu pun ada banyak saman. Sekarang lu punya kawan DAPigs patut suruh Polis mari tangkap sama lu la YB. Apa pasal pulak lu kata lu tak tau lu ada banyak saman.

Haiya! Banyak pelik la lu punya perangai YB. Lu pandai cakap sama orang, tapi lu punya kawan DAPigs pun tak reti mau tutup lu punya kemaluan. Diorang pun kasi dedah sana sini. Sekarang lu sendiri jugak sakit.

Kalau YB belum semak YB punya saman, sekarang lu punya kawan DAPigs boleh kasi tau. Lu ada jumlah 8 saman tertunggak sebanyak RM 2,400. Kebanyakkannya melibatkan kesalahan memandu dengan laju.
“YB Lapiji (Rafizi), sila bayar lapan saman berjumlah RM2,400.00. Perlaksaan AES secara rasmi telah diserahkan kepada Polis Diraja Malaysia (PDRM) pada September 2013. Jadi, anda tidak boleh mengadu lagi soal kroni di dalam AES lagi,” tulis seorang pengguna Facebook, Lim Sian See. 
Bukan itu sahaja, Sian See secara sinis turut menggesa supaya polis segera memberkas Ahli Parlimen Pandan itu. Polis mai tangkap YB Lapiji (Rafizi),” tulisnya.
Jadi sekarang YB, lu patut ucap terima kasih sama lu punya kawan DAPigs, Ngeh Ku Ham yang ada 76 jumlah saman trafik, Tan Kok Wai yang ada 70 saman trafik dan Tony Pua yang ada 16 saman trafik.

Itu lu punya kawan DAPigs pun lebih kurang sama macam lu punya perangai jugak. Menyalak macam Anjing banyak kuat, tuduh orang itu ini. Tapi sendiri punya diri pun takde tanggungjawab punya pemimpin!!! Sendiri punya saman pun tak mampu bayar!!!
Categories: ,

0 comments:

Catat Ulasan

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping