Sabtu, Mei 23, 2015

Wah!!! Bukan main marah lagi Si Mahfuz Bean ni terhadap puak - puak DAPigs nampak gayanya. Mungkin Si Mahfuz Bean ni marah sebab nama dia tak tersenarai dalam Kabinet Bayang DAPigs tu kot.

Jika kita lihat dari kenyataan yang dikeluarkan oleh Si Mahfuz Bean ni, nampak sangat yang dia tak puas hati terhadap tindakan yang telah dilakukan oleh rakan sekutunya tu sebelum ini.

Kata Si Mahfuz Bean, DAPigs tidak sepatutnya bersuara dan hanya mahu bekerjasama dengan pemimpin - pemimpin tertentu sahaja didalam PAS dan tidak dengan Presiden parti.
"Mana boleh ada kerjasama dengan sesetengah Ahli Parlimen PAS sahaja. Kami semua membawa misi dan visi parti. Sebarang kerjasama dengan parti lain tertakluk kepada Abdul Hadi. 
"Hak pengasingan untuk bekerjasama perlu mengikut suara parti. Kita minta pemimpin DAP diam sahaja dari membuat kenyataan mengadakan kerjasama dengan Ahli Parlimen PAS terpilih sahaja," katanya dalam satu kenyataan hari ini. 
Mahfuz mengulas kenyataan Ahli Parlimen Seputeh, Teresa Kok di dalam sebuah portal yang menyifatkan DAP tidak mendapatkan kerjasama daripada Abdul Hadi. 

Bagaimanapun jelas Teresa, mereka tetap memberi bekerjasama dengan Ahli Parlimen PAS dan pemimpin lain yang boleh bekerja dengan DAP.
Secara tidak lansung, kenyataan Si Mahfuz Bean tu membuktikan bahawa dikalangan puak - puak PAS tu sendiri ada yang cenderung menyokong puak - puak DAPigs tu secara terang - terangan.

Maka sudah pasti golongan tersebut telah membelakangkan dasar dan prinsip yang diperjuangkan oleh PAS selama hari ini dengan menyokong tindakan DAPigs menghina Presiden PAS.

Ianya membuktikan bahawa istiqomah dikalangan pemimpin - pemimpin tersebut tidak kepada perjuangan yang ditunjangi oleh PAS selama hari ini. Sebaliknya mereka hanya berjuang demi menjaga kepentingan Politik Peribadi mereka sendiri!!!
Categories: ,

5 ulasan:

  1. Semua orang kena sedar corak permainan Mahfuz ni. Dia sedar bahawa kumpulan pro Ulama akan menendang pro PR dalam muktamar Pas akan datang. Jadi waktu2 begini adalah musim untuk Mahfuz menjaga reputasi dalam menarik sebanyak boleh sokongan akar umbi bagi dia kekal sbg Naib Presiden Pas dan AJK Pas Pusat. Anda akan memerhatikan sebulan dua ni Mahfuz akan vokal mempertahankan Pas dan Presiden Pas demi survival politik dan jawatannya.

    BalasPadam
  2. DAH DEKAT PEMILIHAN TU......FAHAM FAHAM LER......

    BalasPadam
  3. Drama ja tu....

    BalasPadam
  4. Bosan dengan cerita dalaman serta lakunan terhebat pakatan. Jangan sampai BN dan Umno terpedaya sudah, berwaspada dengan puak yang sanggup melakukan apa sahaja dan menghalalkan cara.

    BalasPadam
  5. Dah dekat pemilihan.hairan tiba2 berubah.bukan apa tu kedudukannya dah tak selamat.dulu tu pyokong kuat DAP

    BalasPadam

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping