Khamis, Mei 28, 2015

Pertelingkahan antara parti sekutu dalam Pakatan Haramjadah tu nampak gayanya sudah semakin sampai kemuncaknya apabila tidak ada sebarang tanda - tanda kesudahan bakal berlaku. 

Tak ubah seperti pertunjukan sarkis, pertelingkahan mereka itu semakin panas setelah segala harimau, beruang dan kuda belang semua sudah keluar membuat pertunjukan maisng masing.

Paling pelik ada lah bab halau menghalau. PAS halau DAP, DAP halau PAS. Persoalannya kedua - dua telah menghalau satu sama lain tetapi tiada pulak diantara mereka yang berani keluar.

Dalam masa yang sama, Nik Abduh yang mewakili Pro Ulama marah sangat dengan puak - puak yang condong kepada parti luar yang sekular selain menganggap DAP sebagai pembantu kerosakan.

Dengan pendirian mereka untuk menolak perlaksanaan Hukum Hudud, membantu penubuhaan PASMA dan juga membiyai Mat Syabu juga dianggap sebagai kerosakan yang dibawa oleh DAPigs.

Pihak yang di kira pelik tabii nya seperti Mat Syabu, Husam Musa, Khalid Samad, Hanipa Maidin, Mujahid Rawa dan yang lain - lain di kira pelik kerana mereka adalah ahli PAS tetapi menyokong parti lain. 

Itulah yang peliknya. Nik Abduh kesan kerosakan PAS adalah disebabkan kerana permainan Politik Longkang parti sekutu yang dilihat semakin rakus untuk berebut mahu menguasai PAS.

Wujudnya puak - puak PASMA-Cai yang umum tahu tempat bertenggeknya anti Islam di dalamnya yang di biayai oleh parti sekutu lain dalam Pakatan Haramjadah menjadi Ibu Perosak utama kepada PAS.

Kemudian PAS juga dirosakkan oleh anasir anasir proksi luar seperti Husam Musa dan Mat Syabu serta Khalid Samad. Semuanya hanya kerana mereka mahu menjaga kepentingan Politik Peribadi sendiri.

Mungkin atas sebab setengah calon PAS itu sendiri bergantung hidup atas undi orang kafir , maka tabiat mahu menunjukkan diri sebagai “Open” tidak seberapa Islamik harus ditonjolkan.

Selain itu, mereka juga dilihat TERPAKSA juga menjadi hero kepada kehendak puak - puak Kafir Harbi DAPigs. Maka kini, sidang muktamar PAS pada bulan Jun nanti bakal memperlihatkan kebenaran.

Adakah ahli PAS akan menyokong perjuangan Islam melalui sokongan mereka kepada Hadi Awang, Nik Abduh dan juga Tuan Ibrahim? Atau adakah mereka akan pilih keduniaan dengan mengundi Mat Syabu dan sekutu - sekutunya bagi memenuhi kehendak nafsu orang lain!!!

PS: Olahan dari TV14.my
Categories: ,

1 ulasan:

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping