Khamis, Mei 28, 2015

Pemuda Pas Kelantan menganggap dakwaan Setiausaha Agung DAP, Lim Guan Eng yang menuduh Presiden Pas, Datuk Seri Abdul Hadi Awang sudah bersama dengan Umno sebagai tuduhan yang sangat jahat dan kurang ajar.

Ketuanya, Ahmad Fadhli Shaari berkata, sudah beberapa kali sebelum ini Abdul Hadi menafikan sebarang kerjasama untuk membentuk kerajaan perpaduan bersama Umno.
“Terus-menerus menyerang Presiden membuktikan Guan Eng mempunyai niat jahat terhadap Abdul Hadi dan ingin mempengaruhi muktamar tahunan Pas yang berlangsung minggu depan,” katanya kepada Sinar Harian, semalam.
Beliau mengulas dakwaan dilemparkan oleh Guan Eng yang menuduh hati Abdul Hadi sudah bersama dengan Umno walaupun badan beliau masih di dalam PR.

Kenyataan tersebut dikeluarkan Guan Eng berikutan sikap Abdul Hadi yang terus cenderung terhadap Umno daripada memberi sokongan terhadap Presiden PKR, Datuk Seri Dr Wan Azizah Wan Ismail.

Mengulas lanjut, Ahmad Fadli berkata, berhubung isu Menteri Besar Selangor apabila Pas menolak Wan Azizah, itu membuktikan pandangan jauh parti yang sudah menjangkakan Presiden PKR itu ditolak oleh Sultan Selangor.
“Ini tidak timbul isu kerana DAP sendiri terbukti kemudiannya memohon ampun kepada Sultan Selangor kerana hanya menghantar satu nama sahaja cadangan iaitu nama Wan Azizah,” katanya.
Dalam masa sama, Ahmad Fadhli mempersoalkan ketidakhadiran Guan Eng di Kelantan semasa PRK Pengkalan Kubor dan Dun Chempaka, yang mana itu membuktikan pemimpin veteran DAP itu bersama MCA.
“Jika Guan Eng persoalkan ketidakhadiran Abdul Hadi pada kempen PRK Permatang Pauh dan menganggap Presiden bersikap terus cenderung terhadap Umno daripada memberi sokongan kepada Wan Azizah, bagaimana pula dengan beliau (tidak berada di Kelantan),” katanya.
PS: Kesian puak - puak PAS ni. Baru hari ni diorang nak sedar yang Si Guan Eng tu mulut dia bau macam Longkang!!! Dah nama pun Kafir Harbi DAPigs, apa benda yang dia cakap memang tak boleh percaya!!!
Categories: , ,

2 ulasan:

  1. PAS ni kalau kena kahak dengan DAP pun, apa dia boleh buat.... semua takde teloq....
    DAPig dah maki hamun pun masih takut nak keluar PR....

    BalasPadam
  2. Pas jijik dengan umno yg berbangsa melayu dan islam. Pas sanggup peluk Dog And Pig (DAP) yg menghina agama islam. Kerana mabuk nak kuasa. Pas taknsedar kalaunpr menang dalam PRU 14 nanti pas akan dinsingkir malahan melayu juga akan hanyut seperti ROHINGNYA

    BalasPadam

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping