Sabtu, Mei 16, 2015

Alamak ai!!! Tak sudah - sudah lagi Si Anak Ketua Penipu ni nak menjaja 'Air Mata Buaya' untuk menagih simpati demi memenuhi agenda kepentingan Politik Peribadi dirinya sendiri?

Tolong la! Orang dah muak la nak dengar cerita pasal Papa dia yang dok tengah meringkuk kat dalam penjara akibat kerakusan nafsu serakah yang membalun bontot Bekas Pembantu Peribadi dia sebelum ini.

Terima je la hakikat yang Si Ketua Penipu tu disumbat ke dalam penjara tu akibat keGAGALan dia untuk mengawal nafsu dia sendiri. Yang dia gatal nak jolok bontot Si Saiful tu siapa suruh?

Apa, Si Nurul Izzah tu ingat, penjara Sungai Buloh tu macam Hotel yang bertaraf lima bintang ke nak dapat makan sedap - sedap? Dia ingat, penjara tu tempat boleh menggemukkan badan?

Lupa ke Si Nurul Izzah tu bahawa penjara tu tempat orang yang telah didapati bersalah melakukan jenayah? Atau, dia ingat penjara Sungai Buloh tu sama macam Resort Percutian sementara buat Si Ketua Penipu tu?

Tolong la! Tak payah la dia nak menjaja cerita dengan mengatakan yang Papa dia bukannya penjenayah yang telah melakukan kesalahan moral terhadap bekas pembantu peribadinya sendiri.

Tak perlu la Si Nurul Izzah tu nak menyebarkan dakyah pembohongan dengan mengatakan yang Si Ketua Penipu tu seorang Tahanan Politik. Terima je hakikat yang Si Ketua Penipu tu seorang Peliwat!

Yang dia nak jugak menagih simpati dari kalangan rakyat agar dapat mendesak pihak penjara memberi keistimewaan kepada Si Ketua Penipu tu menda kejadahnya? Buat mengabihkan masa je!!!

Baik dia tumpukan perhatian dia dalam menyelesaikan krisis serta konflik dikalangan puak - puak Pakatan Haramjadah tu terlebih dahulu. Asyik nak bercerita pasal hal keluarga dia je, baik tak payah jadi pemimpin. Duduk kat rumah, jaga anak - anak lagi bagus!!!
Categories: ,

5 ulasan:

  1. Anak puaka ni tak habih2 buat hal. Aku rasa dia tu kempunan nak hisap curut yang bosar, panjang dan lebor....tak ada orang nak tolong supply ke??????

    BalasPadam
    Balasan
    1. Apalah aeak ni...cakap tu gunalah bahada yg cantik, malulah budak2 baca.

      Padam
  2. tu la pasal..ingat penjara tu hotel ke..kalau umno turun mesti berjemaah masok penjara.rasuah banyak..dia ingat 1mdb,duit zakat,kondo lembu duit makbapak kau ke.suka2 ambik...baik setelkan hutang berbilion2 pakai duit rakyat.lpastu bagi br1m lebih sikit

    BalasPadam
    Balasan
    1. Awak tak faham sebenarnya mereka sudah terangkan berjela2, raayat maseh hidup senang biarlah mereka selesaikan masaalah tu...komen2 dimedia ni.. belum tenru kesahehannya.

      Padam

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping