Khamis, Mei 07, 2015

Dek kerana terlalu terdesak nak dapatkan sokongan daripada 10ribu orang pengundi dikalangan penyokong - penyokong PAS di Permatang Pauh, Si Wan Azizah tu mula taktik 'Beli Jiwa'.

Dalam kekalutan puak - puak PKR tu sedang bertungkus lumus untuk menambat hati penyokong PAS yang sebelum ini membantah pencalonannya, Si Wan Azizah tu tampil mengucapkan tahniah kepada Hadi Awang.

Kata Wan Azizah, PAS sepatutnya bersyukur dengan kekalahan yang mereka perolehi dalam Pilihan Raya Kecil Parlimen Rompin kerana masih mampu untuk mempertahankan sokongan.
“PKR mengucapkan tahniah kepada Presiden PAS, Datuk Seri Tuan Guru Abdul Hadi Awang di atas di atas PRK Parlimen Rompin semalam yang memberikan isyarat jelas bahawa sokongan kepada Pakatan Rakyat kekal bersama kita.


“Pakatan Rakyat harus terus istiqamah dalam membela dan memperjuangkan kebajikan rakyat. Kita akan terus prihatin dengan suara rakyat dan melaksanakan amanah rakyat sebaik mungkin,” katanya dalam satu kenyataan media hari ini.
Tapi, jika kita lihat kenyataan itu dari satu sudut, ianya boleh disifatkan sebagai satu tindakan menyindir PAS secara diam - diam kerana PAS GAGAL untuk menambah jumlah undian.

Sebaliknya, PAS hanya sekadar mampu mempertahankan sokongan dari kalangan penyokong - penyokong mereka sahaja tanpa menambah julah bilangan tersebut untuk membuatkan Barisan Nasional tewas.

Selain itu, kenyataan yang dibuat oleh Si Wan Azizah itu juga boleh dianggap sebagai satu sindiran kepada puak - puak PAS dikawasan Permatang Pauh yang sebelum ini menolak pencalonannya.

Kenyataan "Pakatan Harus Beristiqamah Dalam Membela dan Memperjuangkan Kebajikan Rakyat" tu jelas merupakan mesej yang ditujukan kepada penyokong - penyokong PAS tu sendiri.

Mungkin bagi Wan Azizah, penyokong - penyokong PAS yang membantah pencalonannya sebelum ini tidak beristiqamah dalam memberikan sokongan kepada Pakatan Haramjadah tu.

Kesimpulannya, Si Wan Azizah tu perlu sedar bahawa ahli - ahli PAS semuanya dah muak dengan agenda Politik Longkang yang dipergunakan oleh PKR sehingga tahap menghina perjuangan parti mereka. Jadi, tak payah la Si Wan Azizah tu nak 'Beli Jiwa' diorang pulak!!!
Categories: ,

2 ulasan:

  1. Dua hari lopas cakap tak dak undi PAS-pisss-pussssy pun tak apa...le ni dah cakap lain pulak....apa cita????

    BalasPadam
  2. Si Wan Azizah ni, taat sgt dgn suami dia, sanggup subahat dgn kesalahan yg dilakukan oleh suami dia, yg melakukan sex bebas tak takut ke dgn Allah?

    BalasPadam

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping