Khamis, Mei 07, 2015

Heh! Apa punya bengong la puak - puak Pakatan Haramjadah ni ek. Diorang ni jenis manusia ada otak ke tidak? Sikit - sikit nak menuduh orang je kerjanya. Macam dah tak de idea lain.

Mengkala nak mengakui kesalahan mereka sendiri, jangan harap la. Mati hidup semula pun takkan diorang buat sebab bagi diorang, mengakui kesilapan diri sendiri tu merupakan satu dosa besar!

Jadi, sebab itulah puak - puak Pakatan Haramjadah tu lebih selesa untuk membuat dakwaan dan tuduhan terhadap orang lain sedangkan yang bersalah adalah diri mereka sendiri.

Sama seperti apa yang dibuat oleh Si Azmin Ali tu sebelum ini. Bila ada orang buat bantahan je, mula la diorang kata ianya telah didalangi oleh puak - puak 'Pengganas Perkauman'.

Walhal, yang buat bantahan tu pun bukannya orang lain. Dalam kes di Pilihan Raya Kecil Permatang Pauh, yang buat bantahan terhadap Calon PKR terdiri dari kalangan puak -puak PAS sendiri.

Puak - puak PAS tu beranggapan bahawa PKR tidak menghormati dasar perjuangan parti mereka dengan membuat keputusan menolak dan membantah cadangan tersebut secara terbuka.

Dek kerana itu berlakunya insiden pergaduhan dan percakaran sesama sendiri diantara penyokong - penyokong Pakatan Haramjadah tu dihadapan Masjid Kubang Semang semalam.
BUKIT MERTAJAM: Menjelang hari pengundian pada Khamis, keharmonian kempen Pilihan Raya Kecil (PRK) Permatang Pauh akhirnya tercalar apabila dua kumpulan penyokong pembangkang ‘bercakaran’ sesama sendiri.

Bertelagah dalam mempertahankan hudud, kekecohan di hadapan Masjid Kampung Kubang Semang itu membabitkan penyokong dan ahli PAS sendiri.

Ketegangan bermula apabila kumpulan yang menggelar diri mereka ‘pro ulama’ berkumpul bagi menyatakan sokongan terhadap terhadap Presiden PAS, Datuk Seri Abdul Hadi Awang dan Ketua Pemuda PAS Pulau Pinang, Mohd Yusni Mat Piah.


Kumpulan yang diketuai Ketua Penerangan PAS Bagan, Azmi Jaafar itu bersama 10 yang lain membawa sepanduk bertulis ‘Hudud hukum Allah’, ‘Kami sokong Tok Guru Presiden’ serta ‘Pemuda bersama kepimpinan ulama’, mereka juga melaung-laungkan ‘kami sokong ulama’, ‘pengkhianat’ dan ‘Allahuakbar' menggunakan pembesar suara.
Tapi percaya la. Walaupun insiden yang berlaku tu melibatkan penyokong - penyokong PKR dan PAS sendiri, kepimpinan mereka diperingkat atasan tetap akan menafikannya secara terbuka.

Paling tidak diorang akan kata, yang buat provokasi dan bantahan tu bukannya terdiri dari kalangan penyokong atau ahli PAS dan PKR. Sebaliknya, diorang akan tuduh Perkasa yang jadi dalang. Sebab itu je modal yang diorang ada pun untuk tutup kemaluan sendiri!!!
Categories: , ,

0 comments:

Catat Ulasan

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping