Jumaat, Mei 01, 2015

Heh! Heran kan? Kalau kita baca kenyataan yang dikeluarkan oleh Timbalan Pengerusi Badan Perhubungan UMNO Kelantan ni, nampak lembut sangat dengan puak - puak PAS tu.

Katanya, tindakan Dewan Pemuda PAS Pulau Pinang yang menarik balik keputusan untuk mendesak PKR berhubung isu perlaksanaan Hukum Hudud sebelum ini boleh dianggap sebagai 'Dinodai Rakan Sendiri'.

Kalau kita baca kenyataan tu, nampak sangat Timbalan Pengerusi Badan Perhubungan Negeri Kelantan ni masih cuba nak berlemah lembut dengan puak - puak PAS tu secara terbuka.

Tapi hakikatnya, dengan puak - puak Parti Angguk Saja tu kita tak payah nak tunjuk lembut sangat. Diorang ni bukannya dari kalangan jenis manusia yang mengenang budi baik orang lain.

Kalau kita berlembut dengan diorang dalam apa bentuk sekali pun, diorang bukannya tau nak menghargai. Sebaliknya, belakang kita jugak yang akan ditikam oleh puak - puak PAS ni sendiri.

REALITInya, PAS bukannya dinodai oleh orang lain. Tapi mereka dinodai oleh diri mereka sendiri. Mereka yang TAKUT nak tegakkan dasar perjuangan yang selama ini menunjangi parti tu.

Semuanya hanya kerana mereka TAKUT kehilangan sokongan dari kalangan puak - puak Kafir Harbi DAPigs dan juga geng - geng Liberalis dari kalangan PKR. Tu pasal diorang sanggup buat macam tu.

Korang sendiri bayangkan. Selama hari ini, diorang sibuk menggelarkan orang UMNO sebagai Kafir hanya kerana tidak menyokong perlaksanaan Hukum Hudud. Tapi dengan PKR?

Kenapa pulak puak - puak PAS tu tak labelkan mereka sebagai Kafir? Kenapa puak - puak PAS tu dilihat lebih sanggup jadi Pak Angguk Saja kepada mereka sehingga boleh dianggap sebagai MUNAFIK?

Dan yang lebih menyedihkan, PAS lansung tak jadikan isu mengenai perlaksanaan Hukum Hudud tu sebagai salah satu bahan kempen mereka dalam dua Pilihan Raya Kecil yang sedang berlansung ketika ini.

Kenapa diorang TAKUT nak sebut pasal Hudud sedangkan selama hari ini cerita pasal Hudud tu sentiasa menitit dibibir - bibir penceramah mereka? Tidakkah itu satu perkara yang menghairankan kita?

Bahkan PAS lebih sanggup memilih dakyah pembohongan serta memanipulasikan fakta untuk mengelirukan rakyat demi untuk menjaga kepentingan Politik Peribadi mereka sendiri. Jadi, diorang sendiri yang dah menodai perjuangan parti mereka, bukannya orang lain!!!
Categories: ,

4 ulasan:

  1. SENDILI BIKIN....SENDILI LANGGAR....INI MACIAM BOLIH KAPIR KA?

    BalasPadam
  2. PAS adalah Kafir dan Kafir adalah PAS!

    Takbir!!!!

    BalasPadam
    Balasan
    1. Takebeer, Takebeer, Takebeer......!!!!!!!

      Padam
  3. Tengok lambang PAS-pissss-pussyyy, ingat lambang 'U-TURN'.....kihkihkih

    BalasPadam

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping