Sabtu, Mei 30, 2015

Alamak ai!!! Sekali betul pulak apa yang didakwa oleh Si Nurul Izzah tu sebelum ini. Kita ingatkan Si Nurul Izzah tu hanya sekadar cuba nak kencing rakyat di Oslo. Rupanya dia bercakap benar.

Jika sebelum ini, sewaktu berucap didalam sebuah forum yang dianjurkan di Negara Norway tu, Si Nurul Izzah anak kepada Si Ketua Penipu tu mendakwa dirinya telah menjadi mangsa buruan.

Kata Si Nurul Izzah tu, kini dia dan juga rakan - rakan 'Pejuang Reformis Rakyat' menjadi mangsa 'Penjenayahan Polis' yang didakwa tidak lagi menjalankan tugas mereka yang sebenarnya.

Si Nurul Izzah tu mendakwa Polis di Malaysia ni tidak lagi mengutamakan tanggungjawab mereka untuk memburu perompak dan juga perogol. Tapi sebaliknya lebih menumpukan perhatian kepada Ahli Politik.


Tapi rupanya, apa yang dinyatakan oleh Si Nurul Izzah tu benar belaka. Memang dia dan juga rakan - rakan dikalangan puak - puak Pakatan Haramjadah tu kini turut menjadi 'Buruan' pihak Polis.

Mana tidaknya. Si Nurul Izzah tu merupakan diantara pemimpin - pemimpin dikalangan puak - puak Pakatan Haramjadah tu yang masih ada 14 Saman lalu lintas yang tertunggak!!!

Yang yang kelakarnya, isu mengenai kes saman trafik tu timbul ialah apabila puak - puak DAPigs tu terlalu 'Ghairah' mahu pihak Polis menangkap Presiden MCA yang ada 3 saman trafik.

Kalau 3 saman tu pun boleh buat puak - puak DAPigs tu meroyan dan hilang akal, maka diorang juga patut mendesak pihak Polis agar mengambil tindakan sama terhadap mereka yang ada dalam senarai dibawah ni. Takkan puak - puak DAPigs tu nak diamkan diri pulak!!!
Categories: ,

2 ulasan:

  1. Pastikan mereka ni membayar saman. Jangan asyik orang awam je kena bayar. Pemimpin Pr ni jarang boleh dijadikan contoh yg baik, kebanyakannya akhlak yg teruk2.

    BalasPadam
  2. KUAT KENCING MAK JANDA NI.....MEMANG JADI BURUAN LE.....DAN JADI JANDA......

    BalasPadam

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping