Isnin, Mei 18, 2015

Itu yang lebih penting dari kita nak buat dakwaan kononnya orang lain telah memalukan diri kita. Yang penting, kita sendiri jangan memalukan diri sendiri dengan buat kerja yang bukan - bukan.

Masalahnya, kalau orang lain yang buat kerja macam tu, kita tak heran sangat. Tapi kalau orang yang pernah ada jawatan dan kedudukan yang tinggi buat benda yang sama, ianya akan bertambah celaru.

Sekiranya perkara yang memalukan diri sendiri tu dibuat oleh puak - puak Pakatan Haramjadah tu kita takde la rasa pelik sangat sebab diorang memang sejak dari dulu lagi suka memalukan diri sendiri.

Kalau nak kata yang puak - puak Pakatan Haramjadah tu suka menjaja nama orang lain demi kepentingan Politik Peribadi mereka sendiri pun, kita tak rasa ianya satu perkara yang menghairankan.

Hakikatnya, puak - puak Pakatan Haramjadah tu memang suka memalukan diri mereka sendiri dengan mendedahkan keBODOHan mereka secara terang - terangan kepada masyarakat umum.

Lagi pun, perangai puak - puak Pakatan Haramjadah ni sama macam Pelacur. Hakikatnya, diorang tau kerja diorang tu adalah satu kerja yang memalukan. Tapi mereka cuba jugak nak menjustifikasikannya.

Dan, tambah memalukan ialah apabila puak - puak Pakatan Haramjadah tu sering kali menggunakan alasan dan menyalahkan orang lain bila kemaluan diri mereka sendiri sudah terdedah.

Walhal, yang bukak kemaluan tu pun bukannya orang lain. Sebaliknya diri mereka sendiri yang buat kerja pandir tu. Jadi, kita tak heran sangat kalau perkara itu dilakukan oleh puak - puak Pakatan Haramjadah tu.

Tapi, yang kita pelik ialah apabila ada pulak orang lain yang sanggup ikut jejak langkah puak - puak Pakatan Haramjadah tu sedangkan mereka sendiri sudah sedia maklum dengan keadaan semasa.

Kenapa pulak kita nak tuduh orang lain yang memalukan kita sedangkan kita sendiri yang mula - mula memalukan orang tu dengan mendedahkan secara umum pertemuan sulit yang diadakan sebelum ini?

Secara kesimpulannya, jujur la pada diri kita sendiri. Kalau kita rasa kita nak buat kritikan terhadap sesiapa pun, buat la. Tapi jangan sampai tahap kita nak menjual nama orang lain untuk menunjukkan seolah - olah kita ada sokongan. Penyudahnya, memalukan diri sendiri je!!!
Categories:

0 comments:

Catat Ulasan

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping