Rabu, Jun 03, 2015

"Anwar Ibrahim adalah seorang banduan,tidak berhak mendapat layanan istimewa." Demikian yang dinyatakan oleh seorang Doktor tempatan terhadap layanan yang diberikan kepada Si Ketua Penipu tu.

Jelas doktor tersebut didalam laman media sosialnya, permintaan yang dibuat oleh Si Ketua Penipu tu sejak sebelum ini dilihat agak keterlaluan dan tidak wajar dipenuhi oleh pihak Kerajaan.
“Setiap kali Anwar sakit, dia akan minta doktor pakar dari luar negara untuk merawat dia. Di samping kononnya untuk mendapatkan rawatan terbaik, permohonan tidak masuk akal ketika menjadi banduan ini akan dijaja oleh keluarganya bagi menunjukkan kerajaan menzalimi Anwar untuk mendapatkan rawatan terbaik bagi dirinya,” kata Doktor Abdul Rahman Abdul Kadir.
Kenyataan tersebut dibuat bagi mengulas permintaan yang dibuat oleh puak - puak PKR tu agar Kerajaan beri perhatian khusus buat Si Ketua Penipu tu yang sedang menderita pada ketika ini.

Jika sebelum ini, anak kepada Si Ketua Penipu tu tampil dengan membuat dua tuntutan terhadap pihak Kerajaan dan ianya turut disokong oleh Si Joe Bedul dalam kenyataan media yang dikeluarkan.

Tapi yang memalukan ialah apabila Si Joe Bedul tu masih lagi menganggap Si Ketua Penipu tu sebagai seorang 'Tahanan Politik' sedangkan Si Ketua Penipu tu dijatuhkan hukuman kerana meliwat bekas pembantu peribadinya.

Itu membuktikan yang puak - puak Pakatan Haramjadah tu masih lagi tidak dapat menerima hakikat bahawa Si Ketua Penipu tu seorang Penjenayah yang telah melakukan kesalahan meliwat. 

Mengulas lanjut, Doktor Abdul Rahman menyarankan agar Si Ketua Penipu tu mendapatkan khidmat rawatan dari Dr. Christian Jessen, seorang Doktor Perubatan bagi merawat kesakitannya dibahagian Anus.
“Untuk masalah pendarahan anus yang Anwar hadapi, doktor ni mungkin sesuai. Dr Christian Jessen dari UK. Doktor glamour dan celebrity jugak. Bagi sesiapa yang nak kenal siapa doktor ini dan kenapa Anwar berkemungkinan akan berminat mengambil khidmat dia, boleh baca di sini,”katanya.
Mengikut laporan yang didedahkan, Dr. Christian Jessen ini merupakan seorang doktor perubatan dan juga selebiriti yang terkenal di Britian. Dia juga mempunyai pasangan dari Brazil bernama Rogerio Barreto dimana Dr. Christian ni merupakan seorang Gay!!!
Categories: ,

13 ulasan:

  1. Aku harap depa gari tangan dia kat katil besi nya rangka. Itu SOP.....

    BalasPadam
  2. Bila ko nak mampus..

    BalasPadam
  3. Kerajaan pimpinan najib memang takut dengan mana-mana banduan , jika boleh mahu diberikan layanan teristimewa dalam segala hal , makan pakai sel tahanan bilik penajar aircon ..
    sedangkan jika dikorea atau jepun atau mana negara sekali pun, jika vvvvippp bergelar banduan , semua keistimewaan ditarik balik serta merta.malangnya kerajaan kita suak pada gosip dan khabar fitnah puak pembangkang dan takut untuk melaksanakan tanggungjawab terhadap banduan

    BalasPadam
  4. Hanya gay yg mengenal gay...

    BalasPadam
  5. bila dalam penjara macam2 sakit datang....biasalah tu... ada modal pengikut pakatan nak ajak rakyat turun beramai2 buat tunjuk perasaan mendakwa demokrasi telah mati....auta sajalah....

    BalasPadam
  6. Kerajaan tidak sepatutnya tunduk pada tuntutan banduan.Apa kah di Malaysia kurang doktor pakar ? Anwar Ibrahim hanya lah salah seorang banduan di sungai buluh jadi dia wajib menjalani hukuman sama seperti banduan banduan lain.Kerajaan tidak seharus nya memberi muka kepada Anwar .

    BalasPadam
  7. dari zaman jadi student dah mula menyusahkan orang .. demo sana sini .. belajar pun tak abis ... kawin menyusahkan keluarga mertua ... join politik menyusahkan parti ... dah jadi BANDUAN pun masih nak menyusahan orang...
    jangan nanti dah siap dikapan pun menyusahkan orang lagi ...
    muhasabah diri ... muhasabah minda tu sikit Nuar oiii ... selagi masih ada nyawa dikandung badan

    BalasPadam
    Balasan
    1. "jangan nanti dah siap dikapan pun menyusahkan orang lagi...."

      I like your statement!

      Padam
  8. Moga cepat tamat...

    BalasPadam
  9. Ehhhhh...teruk benar perangai SIANUAR ni...dari muda sampai ketua, perangai tak berubah rubah, menyusahkan k'rajaan aje, DR tu cakap betul jgn dilayan sgtlah dia dan keluarga.

    BalasPadam
  10. Tak sah nama parti Keadilan kalau tidak punyai skrip drama swasta...

    Kerajaan Najib pulak terlalu takut kepada bayang2 sendiri..

    Hantam sajaa laa....

    BalasPadam
  11. Garo tangannya kat katil tu

    BalasPadam

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping