Rabu, Jun 03, 2015

Bab 'Menjilat Yahudi' memang kerja diorang!!! 
Heh! Apa yang nak kita herankan sangat  bila puak - puak dilaman portal Merosakkini tu menunjukkan sifat sebenar mereka berikutan pemilihan PAS yang bakal diadakan minggu ini?

Dah nama pun sebelum ini mereka dilaman portal tu semuanya Pro pada Yahudi. Jadi, dah memang itulah kerja yang diorang mahir pun. Bab mengadu domba dan melaga - lagakan orang ni memang kerja Yahudi.

Malah sebelum ini pun sudah ada pendedahan yang menyatakan bahawa puak - puak Merosakkini tu mendapat bayaran dari kumpulan Pro Yahudi. Jadi, apa lagi yang kita perlue hairankan?

Dan bagi mereka yang sentiasa terpengaruh dengan agenda Propaganda yang dijaja oleh puak - puak Merosakkini tu membuktikan yang diorang pun mudah terpedaya dengan Pro Yahudi.

Termasuk la dari kalangan mereka yang ketika ini didakwa sebagai Pro DAPigs yang turut bertanding dalam pemilihan PAS kali ini. Demi menjaga kepentingan Politik Peribadi mereka sendiri, apa pun diorang sanggup lakukan.
Kalau setakat nak menjual diri mereka kepada DAPigs tu dah kira perkara biasa. Inikan pulak nak menjualkan jiwa mereka kepada puak - puak yang Pro Yahudi. Lagi la diorang tak ambik peduli.

Itu membuktikan bahawa kepimpinan PAS hari ini sudah hilang istiqomah dalam perjuangan untuk menegakkan Islam. PAS dah hilang harga diri mereka dek kerana pemimpin Haramjadah ni.

Jika dulu, PAS hanya dibahagikan kepada dua kumpulan. Satu kumpulan yang Pro Ulama, dan satu lagi kumpulan yang Pro Liberal. Tapi hari ini, dikalangan pemimpin - pemimpin PAS tu ada yang Pro DAPigs.

Maka kesimpulannya, jika perwakilan PAS tetap mahu memilih kepimpinan Ulama menerajui parti, mereka akan ambik keputusan yang betul. Tapi, kalau diorang nak ikut Si Mat Syabun tu jadi BARUA DAPigs, itu diorang punya pasal la!!! Jangan lepas ni diorang nak salahkan UMNO pulak!!!
Categories:

1 ulasan:

  1. PAS sudah lama menjual agama untuk kepentingan dunia.. Wallahu a'lam..

    BalasPadam

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping