Rabu, Jun 03, 2015

Huh! Nak bukti apa lagi yang perlu kita paparkan kepada rakyat dan juga kepada ahli - ahli PAS tu? Semuanya sudah ada didepan mata kepala mereka sendiri dan ianya tak perlu dipertikaikan.

Kalau kita baca kenyataan yang dikeluarkan oleh Si Mat Syabun tu kepada pihak media sebelum ini, nampak sangat yang dia masih lagi terperangkap dalam khayalan dan imaginasinya dirinya sendiri. 

Kenyataan Si Mat Syabun
ni cukup meloyakan!!! 
Memetik kata - kata Si Mat Syabun tu sendiri yang menyatakan bahawa dia masih lagi yakin dengan sokongan dari kalangan perwakilan untuk kekalkan jawatan Timbalan Presiden PAS itu sahaja sudah cukup meloyakan.

Realitinya, Si Mat Syabun tu hanya sekadar berkhayal sendirian apabila dia mendakwa yang diri dia masih lagi menjadi idaman dan dikehendaki dikalangan perwakilan PAS hari ini.

Melainkan perwakilan PAS tu semuanya buta dan tidak dapat melihat Kebenaran yang ada dihadapan mereka, maka kita pun tak boleh nak mempersoalkan lagi pendirian mereka pada ketika ini.

Cukup setakat kita lihat sejarah Si Mat Syabun tu bertanding dalam Pilihan Raya Umum sebelum ini. Walaupun dia ada nama, tapi dia hanya menang DUA KALI je sewaktu PRU diadakan.

Dan kekalahan yang dia hadapi adalah pada ketika PAS bergabung dengan orang lain seperti mana yang didakwa sebelum ini. Persoalannya, kenapa Si Mat Syabun tu kalah sedangkan orang lain menang besar?

Kenapa Si Mat Syabun tu masih GAGAL untuk mendapatkan kepercayaan dikalangan rakyat untuk memilih dia sebagai seorang pemimpin yang layak untuk menjadi Wakil kepada mereka?

Perkara itu pun sudah cukup untuk membuktikan yang Si Mat Syabun tu sampai hari ini masih lagi tak sedar diri. Nak pulak bila dia memperlekehkan Si Hadi Awang tu secara terbuka sebelum ini.

Dan hari ini, semua ahli PAS sendiri pun dah dapat lihat wajah sebenar Si Mat Syabun tu yang selama hari ini hanya sekadar menjadi Barua DAPigs semata - mata. Dia bukannya seorang pejuang PAS.

Sejak dari dulu lagi, Si Mat Syabun tu dah jadi Barua kepada DAPigs yang sentiasa membelakangkan dasar perjuangan PAS. Maka, tak mustahil jika sekarang pun dia akan ambik tindakan yang sama. Kalau dah namanya Penjilat tu Penjilat la jugak!!!
Categories: ,

1 ulasan:

  1. Hanya orang buta hati je yang masih tak sedar kebodohan si mat sabu ni..

    BalasPadam

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping