Jumaat, Jun 26, 2015

Inilah jenis manusia MUNAFIK yang suka bermuka - muka. Bila dia ada jawatan, bukan main lagi dia pandai menjilat pemimpin atasa. Tapi bila dah ditendang keluar, pandai pulak dia ludah?

Atas kertas pun belum cukup sebulan dia KALAH, namun Si Suhaizan Kaiat sudah berani menunjukkan gaya politik ‘budimannya’ apabila menyindir Presiden Pas, secara terang - terangan.

Bangga mendakwa dirinya sebagai Setiausaha G18;  Si Suhaizan yakin parti politik baru yang bakal ditubuhkan untuk menggantikan PAS dalam pembentukan Pakatan 2.0 tidak akan ‘tenggelam’.

Suhaizan yang tewas pada pemilihan Muktamar bulan lalu sebaliknya menyifatkan Hadi Awang agak ketinggalan apabila memberi peringatan kononnya ahli dan pemimpin parti Islam versi baharu itu akan ‘tenggelam’.
Zaman sekarang sudah berubah. Landskap politik juga sudah bertukar. Apa yang bakal ditubuhkan oleh G18 ini berbeza dengan sejarah lama. G18 bukan dibentuk atas inisiatif satu atau dua bekas pemimpin serpihan Pas. Ia sebaliknya adalah gerakan rakyat, hasil sokongan rakyat,” katanya dipetik dari portal berita Mstar.
Mengulas lanjut, Suhaizan yang gagal mempertahankan jawatan Ketua Pemuda Pas Pusat kepada Nik Abduh, anak bekas Mursyidul Am Pas, Nik Abdul Aziz Nik Mat; bagaimanapun menolak amaran dan peringatan Abdul Hadi.
“G18 amat berbeza dengan Hamim mahupun parti Berjasa (Barisan Jemaah Islamiah Se-Malaysia). Parti-parti itu ditubuhkan oleh bekas pemimpin Pas yang mahu bergerak sendiri tanpa dikaitkan dengan parti-parti lain.
“Bezanya G18 bukan ditubuhkan oleh pemimpin, walaupun yang mengetuainya adalah bekas pimpinan Pas tapi hakikatnya ia didorong oleh sokongan rakyat, bukan sahaja ahli Pas,” tegasnya menempelak Abdul Hadi.
Jelas Suhaizan lagi, G18 kini giat mengadakan pertemuan dengan pelbagai NGO tempatan yang mendokong perjuangan Islam seperti Angkatan Belia Islam Malaysia (ABIM) dan Pertubuhan Jemaah Islah Malaysia (JIM).

G18 diketuai bekas Timbalan Presiden Pas, Mohamad Sabu dan dijangka bergabung dengan Pertubuhan Ummah Sejahtera Malaysia (PasMa) diketuai Phahrolrazi Zawawi yang dikatakan amat mesra DAPig dan PKR.

Tapi diorang ni la contoh manusia yang hanya suka bermuka - muka dengan rakyat. Entah bila masa pulak rakyat bagi sokongan kat diorang untuk tubuh parti baru, tak tau le. Kalau dah dasar manusia Tak Sedar Diri tu, memang tak boleh nak buat apa la!!!
Categories: ,

5 ulasan:

  1. Perpecahan yang sangat menguntungkan musuh islam..

    BalasPadam
  2. hypocrite munafiq are the worst &difficult enemies to the muslimin (malays )because they work in the secret &silent........ be prepare 'o' muslimin malays (male&female)......

    BalasPadam
  3. Kesian!!!!! Dibulan Ramadhan Almubarak masih terus menjadi Ahlul Munafiq. Inilah gara2 "Berguru kepalang ajar, macam bunga kembang tak jadi". MUNAFIQ PUNYA MANUSIA. BELAJAR SEKULAR KONON PANDAI BERHUJJAH ILMU ISLAM. TAPI HAMPAS.

    BalasPadam
  4. jilat ludah kilat ludah ni dalam cunninglingus je...yang suka buat macam tu je yang bawa dalam politik mereka...sebab sedappp

    BalasPadam
  5. kih,kih,kih,muah,muah,kah,kah,kah,kah,x100......sit down o enemy of allah , you are not fit for that after you did what you did......

    BalasPadam

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping