Selasa, Jun 30, 2015

Ada peluang la Si Nurul Nuha tu nak jaja 'Air Mata Buaya' dia lepas ni!!!
Hahaha!!! Nampak gayanya masih belum habis lagi drama yang cuba dimainkan oleh Si Ketua Penipu tu untuk memperdayakan rakyat. Kalau dulu, dok cerita pasal pinggang sakit.

Lepas tu dok jaja jugak cerita pasal 'Mata Lebam'. Sekarang timbul pulak cerita pasal Si Ketua Penipu tu didapati mempunyai 'Ketumbuhan' pada buah pinggang dia selain penyakit lain.

Kenyataan mengenai perkara itu didedahkan oleh peguam Si Ketua Penipu tu dalam satu sidang media sambil mendesak pihak berkuasa untuk membenarkan dia dikenakan tahanan di rumah.
Peguam kepada Ketua Umum PKR menggesa pihak berkuasa untuk mengeluarkan beliau dari penjara dan menempatkan tokoh itu bawah tahanan rumah bagi membolehkan bekas ketua pembangkang itu mendapat rawatan kesihatan.


Dalam kenyataan akhbar hari ini, Peguam Sivarasa Rasiah dan Jared Genser berkata tahap kesihatan Anwar "semakin teruk dan amat membimbangkan" kerana beliau dinafikan rawatan perubatan yang sesuai.
Heh! Si Sivarasa tu nampak gayanya masih lagi cuba nak menipu rakyat dengan membayangkan seolah - olah Si Ketua Penipu tu masih lagi dianggap sebagai seorang 'Tahanan Politik'.

Padahal satu dunia pun dah tau yang Si Ketua Penipu tu bukannya disumbat masuk dalam penjara sebab Politik. Tapi dia merempat dalam penjara tu kerana dia dah MELIWAT bekas pembantu peribadi dia!!!

Dalam erti kata lainnya, Si Sivarasa tu perlu belajar terima hakikat bahawa Si Ketua Penipu tu seorang PENJENAYAH dan dia Tak Layak untuk ditempatkan dibawah tahanan rumah!

Dan dalam masa yang sama, puak - puak Pakatan Haramjadah tu dinasihatkan agar melupakan usaha diorang untuk cuba memperdayakan rakyat dengan taktik simpati sedemikian rupa.

Semua orang pun dah tau taktik keji yang digunapakai oleh Si Ketua Penipu tu hanya sekadar nak menimbulkan persepsi KONONnya pihak Penjara Malaysia ni Kejam dan Tidak berperikemanusiaan.

KONONnya, diorang nak beri gambar seolah - olah Si Ketua Penipu tu dinafikan hak untuk mendapat rawatan dengan baik sedangkan perkara yang berlaku ketika ini adalah sebaliknya.

Kesimpulan mudahnya, tak payah la puak - puak PKR nak MENIPU rakyat dan mem-BODOH-kan diri diorang sendiri. Hakikatnya rakyat di Malaysia ni pun bukan la BODOH sangat untuk terpedaya dengan tipu muslihat diorang tu sebab taktik yang diorang gunakan tu dah basi!!!
Categories: ,

5 ulasan:

  1. Kerajaan tak perlu layan cerita penipuan oleh Ketua Penipu ni. Tumpukan kepada kebajikan rakyat yang memilih kerajaan yang memerintah iaitu bangsa Melayu.

    BalasPadam
  2. The circus is back in town again. I am hoping to see the elephant man and the bearded woman this time.

    BalasPadam
  3. Si Ketum tu, berpenyakit disebabkan amalan beliau yg tidak sehat, Saya harap Anuar muhasabah diri bertaubat banyak2 jgnlah asyek nak menyusahkan keluarga dan k'rajaan, umur pun dah senja fikir2kanlah.

    BalasPadam
  4. Masa sipenipu bebas diluar tak pernah ada macam2 penyakit semua sihat saja..skrg dia dok penjara berbagai penyakit pun ada...mcm penipu kuat..

    BalasPadam
  5. banyuu motoo boyoo, ojoo kenak nyapplokk nehh karoo boyoo....

    BalasPadam

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping