Khamis, Jun 04, 2015

Apa yang dia nak jawab dengan Guan Eng kalau dia Kalah nanti???
Mungkin malam semalam Si Mat Syabun tu tak lena tidur apabila mengetahui Dewan Pemuda dan Dewan Muslimat PAS Pusat sudah dikuasai oleh kumpulan - kumpulan yang Pro Ulama.

Keputusan yang menyaksikan pucuk pimpinan kedua - dua sayap PAS itu dilihat mampu membuatkan Si Mat Syabun tu semakin hilang akal dan berada dalam keadaan yang tak terkeruan.

Dalam kenyataan yang dikeluarkan semalam, nampak gayanya Si Mat Syabun tu dilihat masih lagi optimis untuk terus mempertahankan kedudukannya selaku Timbalan Presiden PAS Pusat.
SHAH ALAM - Timbalan Presiden Pas, Mohamad Sabu melahirkan rasa optimis untuk mengekalkan jawatannya dalam pemilihan parti bagi sesi 2015-2017 pada Muktamar Tahunan Pas Pusat di Kuala Selangor, esok. 
"Saya tidak berani kata apa...harapan ada Insya-ALLAH" katanya ringkas ketika ditanya tentang peluang mempertahankan jawatan yang disandangnya selama tiga penggal berturut-turut.
Namun malangnya keadaan itu tidak ditonjolkan oleh jentera - jentera Pro DAPigs yang dikesan sejak petang semalam menyebarkan dakyah pembohongan dikalangan perwakilan PAS.

Dengar khabarnya, jentera kempen kumpulan Pro DAPigs telah menyebarkan risalah palsu dengan memburuk - burukkan kumpulan tersebut sebagai langkah untuk mewujudkan 'Reverse Psychology'.

Malah, salah satu isi kandungan risalah yang disebarkan itu juga turut memberikan gambaran yang Si Mat Syabun tu sebagai seorang 'Penzina' dan Bekas Ketua Pemuda PAS, Si Suhaizan Kaiyat tu ada skandal sulit dengan Rara DAPigs.

Walaubagaimana pun, jelas taktik yang digunakan tidak menjadi apabila Si Suhaizan tu tetap tewas kepada Nik Abduh dalam perebutan jawatan sebagai Ketua Dewan Pemuda PAS Pusat semalam.

Bagi sesetengah penyokong PAS, mereka melihat penyebaran risalah itu sebagai satu taktik terdesak yang dilakukan oleh puak - puak Pro DAPigs bagi mendapatkan simpati dikalangan perwakilan.

Tapi apa boleh buat. Demi nak kekalkan jawatan punya pasal, apa pun sanggup dilakukan oleh puak - puak PAS ni termasuk membuka aib diri mereka untuk menjaga kepentingan Politik Peribadi. Sedangkan maruah parti pun sanggup diorang gadaikan, inikan pulak maruah diri sendiri!!!
Categories: ,

0 comments:

Catat Ulasan

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping