Khamis, Jun 25, 2015

Percaya atau tidak, tapi itulah Politik puak - puak Pakatan Haramjadah ni. Termasuk la dari kalangan puak - puak PAS tu sendiri walaupun diorang kata diorang memperjuangkan Islam.

Demi nak mengekalkan kuasa, apa sahaja sanggup diorang lakukan untuk memastikan agenda kepentingan Politik Peribadi mereka sendiri dapat dipelihara dengan baik. Itu je tujuannya.

Jadi, tak heran la kalau sebelum ini Si Hadi Awang tu mengeluarkan arahan kepada wakil rakyat PAS Selangor untuk terus menyokong kepimpinan Si Azmin tu sebagai Menteri Besar Selangor.

Malah kita jugak tak rasa pelik bila Pesuruhjaya PAS Selangor merangkap Naib Presiden PAS Pusat tu pun turut mengeluarkan kenyataan yang sama menyokong Si Azmin tu sepenuhnya.
"Hari ini Presiden Pas Datuk Seri Abdul Hadi Awang dalam satu kenyataan menyatakan harapan agar kerajaan PR Selangor terus dipertahankan kerana ia adalah kerajaan yang dibina bersama melalui kepercayaan rakyat.


"Sehubungan itu, ingin saya tegaskan di sini bahawa kami Exco-exco Pas Selangor dan Adun Pas Selangor menyokong penuh Mohamed Azmin sebagai Menteri Besar Selangor," katanya dalam kenyataan di sini. 
Hakikatnya, hari ini puak - puak Pakatan Haramjadah tu yang berkuasa dan PAS memiliki kelebihan jika nak dibandingkan dengan puak - puak PKR. Kedudukan diorang setara dengan DAPigs.

Dan dalam keadaan diorang tengah sibuk berbalah dengan puak - puak DAPigs tu ketika ini, sudah pasti puak - puak PAS tu takkan melepaskan kedudukan mereka secara terang - terangan.

Kalau dilihat dari satu sudut, BODOH sangat la wakil rakyat PAS di Selangor tu nak letak jawatan diorang. Hanya orang yang hilang akal je yang akan buat tindakan BONGOK macam tu.

Pokok pangkalnya, Si Azmin tu jangan la rasa selesa sangat dengan sokongan dari kalangan puak - puak PAS tu sebab diorang sokong pun atas dasar nak menjaga kepentingan Politik Peribadi diorang sendiri. Mujur je Si Azmin tu jadi Menteri Besar. Kalau tidak, dah lama dah dia bungkus!!!
Categories: ,

0 comments:

Catat Ulasan

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping