Khamis, Jun 25, 2015

Hehehe!!! Jangan sakit otak pulak puak - puak Pencacai Pakatan Haramjadah tu kalau diorang baca kenyataan yang dikeluarkan oleh Menteri Kerjaraya mengenai kenaikkan kadar tol ni.

Kita bukan apa. Kesian juga tengok Macai Pakatan Haramjadah tu. Suka sangat diorang ni meroyan tak tentu arah macam orang hilang akal bila pemimpin diorang bangkitkan sesuatu isu.

Maklum la. Pemimpin diorang pulak jenis yang suka melepaskan tanggungjawab kepada orang lain. Bila nak bangkitkan isu main sebut ikut sedap mulut diorang je. Mengkala nak mencari kesahihan mengenai isu yang dibangkitkan, jangan harap la!!! Penyudahnya, Macai jugak yang berguling atas jalan raya!!!
KUALA LUMPUR - Kerajaan belum membuat keputusan kemungkinan kadar tol dinaikkan di beberapa lebuh raya mengikut Perjanjian Konsesi yang telah ditandatangani. Menteri Kerja Raya, Datuk Seri Fadillah Yusof berkata, keputusan itu bergantung sepenuhnya kepada Kabinet.

“Kenaikan perlu dibincangkan dan diluluskan Kabinet, Ia perlulah dikaji mengikut kesannya kepada kedudukan kewangan negara,” katanya kepada pemberita selepas Majlis menandatangani memorandum persefahaman (MoU) antara Jabatan Kerja Raya dan Lembaga Getah Malaysia pada Rabu.

Akhbar Berita Harian baru-baru ini melaporkan kadar tol di 16 lebuh raya akan dinaikkan pada Ogos ini melibatkan kenaikan antara 20 sen sehingga RM1.

Mengikut Perjanjian Konsesi, kadar tol perlu dikaji setiap tiga tahun dan mengikut perjanjian itu, kadar tol sedia ada akan tamat Ogos ini.

Ahli Parlimen Bayan Baru, Sim Tze Tzin sebelum ini menjangkakan hanya lebuh raya tertentu akan mengalami kenaikan kadar tol kerana kerajaan telah menyediakan sejumlah peruntukan dalam Bajet 2015 untuk membayar pampasan kepada syarikat konsesi lebuh raya.

2 ulasan:

  1. Bulan puasa xreti jaga bahasa ke?ke admin non muslim?ke xpg sekolah dlu?dh tue...xde keje..jadi bloger penjilat..haha...

    BalasPadam
    Balasan
    1. ya pak syeikh.....orang lain mana sekolah. pak syeikh sorang jer sekolah. sampai mesir lagi.....kalau puak pembangang jadi penipu dan pem fitnah tak mengapa kan? kerajaan belum umum kenaikan tol... tapi pembangang dah mendahului sebar fitnah. yang itu tak berdosa..... orang lain yang berdosa pulak.......

      Padam

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping