Khamis, Julai 02, 2015

Hehehe!!! Memang dasar tak sedar diri betul la Si Tokong DAPigs ni. Entah siapa la gamaknya yang anggap Rejim DAPigs pimpinan Si Tokong DAPigs di Pulau Pinang tu sebagai Rejim Pakatan?

Mungkin dia sendiri je yang perasan Rejim pimpinan dia tu sebagai Rejim Pakatan kot. Sebab selama hari ni pun, mana dia peduli sangat dengan rakan sekutu dia yang lain dalam Pakatan tu di Pulau Pinang.

Dalam kenyataan hari ini, Si Tokong DAPigs tu kata Rejim DAPigs di Pulau Pinang tu sekarang tidak lagi dianggap sebagai Rejim Pakatan kerana ianya bukan lagi dibawah Pakatan Haramjadah tu.

Tapi yang herannya, Si Tokong DAPigs tu juga kata, Rejim DAPigs dibawah pimpinan dia masih lagi tidak berubah dan disokong oleh semua 30 ADUN  dikalangan Pakatan Haramjadah tu.
“Ini bermakna sokongan 30 ADUN kepada kerajaan negeri Pulau Pinang tidak berubah dan tidak kurang serta tetap berkekalan seperti biasa.“Pihak pembangkang Umno menguasai baki 10 kerusi DUN,” katanya.
Hah! Pelikkan? Kalau dia anggap Rejim di Pulau Pinang tu bukan lagi dibawah Pakatan Haramjadah, kenapa pulak dia masih lagi memerlukan sokongan daripada 30 orang ADUN Pakatan tu?

Bukan ke Si Tokong DAPigs tu boleh memerintah sendiri tanpa sokongan PKR dan jugak PAS? Kalau dengan cara itu, baru la boleh dianggap Rejim Pakatan di Pulau Pinang tu dah tak wujud.

Sebenarnya, Si Tokong DAPigs tu berniat nak menyindir Si Azmin Ali selaku Menteri Besar Selangor yang masih enggan tunduk kepada desakan yang dibuat oleh puak - puak DAPigs tu sebelum ini.

Azmin dilihat enggan tunduk kepada tuntutan DAPigs untuk menyingkirkan PAS dari Rejim pemerintahan Pakatan di Selangor. Maka keadaan itu menimbulkan kekecewaan dikalangan ahli DAPig Selangor.

Jadi sebab tu la Si Tokong DAPigs tu buat kenyataan hari ini walaupun ianya boleh dianggap tak masuk akal. Hakikatnya Si Tokong DAPigs tu hanya sekadar nak menyindir Menteri Besar Selangor yang Cap Ayam tu kerana TAKUT nak buat pendirian sendiri!!!
Categories: ,

2 ulasan:

  1. Kit Siang rogol kanak2 lapor "media"? Patutkah dicutikan???

    Kit Siang mahu ambil peluang dari tindakan Majlis Mara untuk menggantungkan dua ketua eksekutif MARA Inc.

    Oleh kerana dua eksekutif tersebut tak sahih lagi bersalah tapi sudah digantung, Kit Siang cadangkan agar Najib bercuti untuk siasatan diatas tuduhan Wall Street Journal dan Sarawak Report.

    Kami pun ada terbaca berita berikut:

    1/7/2015 Media serigala

    Gelang Patah: Seorang kanak telah dipercayai dirogol oleh seorang yang disyaki adalah ahli Parlimen Gelang Patah.

    Ketika kejadian dia memakai baju lengan pendek putih berlogo DAP.

    Kanak-kanak tersebut mengadu kepada ibu bapa mereka dan dia telah kenalpasti wajah Lim Kit Siang di televisyen.

    ----------

    Oleh sebab dah wujud laporan media di internet maka adakah bermakna Lim Kit Siang perlu cuti dari jawatan dalam DAP dan Parlimen sementara tunggu keputusan dari siasatan?

    Begitulah andaian dari kenyataan LKS meminta Muhyiddin mahukan Najib rihat. Ikut lojik dia, kan?. Takyah siasat. Asal ada laporan arau pertuduhan cuti. Tak kira tuduhan tak masuk akal atau tidak

    Begitukan Annuar Musa????

    Bukankah patut kit siang di turunkan? Maklumlah tuduhan dah cukup banyak untuk tuntut gugurkan Kit Siang atas pelbagai kesalahan.theunspinners.blogspot

    BalasPadam

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping