Khamis, Julai 02, 2015

Wakil DAPigs yang sorang ni memang pelik sikit.
Yang Bukan Islam tu pulak tau nak pakai seluar panjang ek???
Hahaha!!! Nampak gayanya meroyan jugak Si Mak Lampir tu bila ADUN DAPigs mempermainkan isu berhubung kod etika pakaian yang dimuat-naik didalam laman Facebook sebelum ini.

Sepertimana yang dah kita jelaskan semalam, agenda membangkitkan isu berkaitan dengan kod etika tu hanya sekadar mainan agenda subversif puak - puak DAPigs tu sahaja sebenarnya.

Diorang bukannya tak faham tentang sensitiviti rakyat di Malaysia ni. Tapi kalau dah puak - puak DAPigs ni memang jenis manusia yang tak reti nak menghormati orang lain, nak buat macam mana.

Maka mula la Si Mak Lampir tu meroyan membuat dakwaan kononnya tindakan ADUN DAPigs tu mempertikaikan mengenai isu tersebut sebagai satu tindakan yang tidak wajar dilakukan.

Kata Si Mak Lampir tu, isu tersebut tidak sepatutnya dibangkitkan kerana majoriti masyarakat di Malaysia ni sedar tentang cara berpakaian sopan ketika hendak melakukan urusan rasmi.
“Apabila ada isu (tatacara berpakaian oleh kakitangan kerajaan), mereka (ADUN Kinrara) seolah-olah ingin menunjukkan protes dengan melakukan tindakan tersebut. 
“Perkara itu tidak perlu dijadikan isu sebenarnya, malah tindakan tersebut tak perlu di uar-uarkan kepada orang ramai sebab orang yang nak datang ke sana mereka sudah faham apa yang mereka patut pakai,” katanya. 

“Tindakan itu tidak wajar sebab isu itu sudah reda, malah selama ini rakyat negara kita hidup dengan cara sopan,’ katanya.
Heh! Persoalannya sekarang, Si Mak Lampir tu tak nak pulak berikan label kepada Si ADUN DAPigs ni ek. Dia tak nak pulak buat tuduhan yang Si ADUN DAPigs tu 'Seksis' atau sebaginya.

Apa yang pasti, tindakan Si ADUN DAPigs tu jelas membuktikan bahawa puak - puak DAPigs ni memang jenis manusia yang bukan sahaja tak reti nak menghormati sensitiviti rakyat di Malaysia.

Bahkan puak - puak DAPigs tu jugak jenis manusia yang takde maruah dan tak tau nak menjaga tatasusila kebudayaan di Negara Malaysia ni sendiri. Lagi pun, diorang ni hidup bukannya ada etika. Maka sebab itu kalau diorang ni berbogel pun diorang tak kisah!!!
Categories: ,

4 ulasan:

  1. Suruh adun kinrara tu pakai seluar dalam dgn bra je kat pjbt dia. Ramai le org dtg

    BalasPadam
  2. Liana mau kasi ji minum air liur di bulan

    BalasPadam
  3. Okeylah tu, wanita PKR ini telah menjelaskan kedudukan dan keyakinan beliau untuk berpakaian sopan sebagai satu kebenaran yang perlu diikuti di bumi Malaysia ini. Tak pula macam puak wanita PAS yang akan menyokong apa aje perbuatan si kafir , termasuk kes maksiat Elly Wong dulu.

    BalasPadam
  4. for the sake of this great race,gosstann girls....

    BalasPadam

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping