Selasa, Ogos 25, 2015

Heh! Si Wan Azizah ni ingat orang takut ke dengan gempak dia tu? Kalau setakat gempak je, baik tak payah. Buat mengabihkan masa je. Bukannya mendatangkan sebarang faedah pun kalau setakat gempak macam tu.

Kot kalau Si Wan Azizah tu betul - betul berani, ambik la tindakan. Saman la Ketua UMNO Bahagian Kepong tu segara. Takkan Si Wan Azizah tu hanya setakat berani nak hantar surat tuntutan je. 

Itu hari, masa Datuk Najib nak saman WSJ, bukan main lagi puak - puak Pakatan Haramjadah tu bising tak tentu arah. Beria - ia diorang desak supaya Datuk Seri Najib ambik tindakan segara.

Sekarang, kenapa diorang tak buat benda yang sama? Sekadar berani cakap je ke tapi tak berani buat? Kalau rasa diorang berada dipihak yang benar, saman je la! Nak tunggu apa lagi?

Itu yang membuatkan kita rasa hairan. Kenapa pulak Si Wan Azizah tu nak melatah sampai tahap nak ambik tindakan undang - undang sedangkan Ketua UMNO Bahagian Kepong tu tanya je.

Takkan orang nak tanya pun tak boleh kot. Kalau diorang, sampai ke lubang cacing dikoreknya. Kalau tak betul, diorang buat cerita yang bukan - bukan tanpa sebarang bukti yang sah.

Jadi sekarang, diorang dah terperangkap dalam permainan Politik Longkang diorang sendiri. Bila orang tanya je, diorang mula la meroyan tak tentu arah macam orang Hilang Akal.

Lagi pun kita nak tau jugak, berapa banyak duit yang ada dalam akaun dia anak beranak. Kalau setakat mintak tuntutan tapi dalam masa yang sama, habis dah duit tu diorang keluarkan, baik tak payah!!! Itu suruh budak sekolah tadika pun diorang pandai buat!!!
PETALING JAYA: Keluarga Datuk Seri Anwar Ibrahim telah memfailkan notis tuntutan kepada Ketua UMNO Bahagian Kepong, Datuk Rizuan Abd Hamid yang telah membuat kenyataan berbilion Ringgit berada dalam akaun keluarga Anwar yang dimasukkan oleh Yahudi.

Notis tuntutan itu difailkan oleh Datuk Seri Dr Wan Azizah Wan Ismail bersama anak-anaknya, Nurul Izzah, Nurul Nuha dan Mohd Ihsan melalui peguam mereka, Daim & Gamany.

Dalam notis itu, keluarga Anwar menuntut Rizuan supaya membuat permohonan maaf menerusi akhbar harian nasional serta menarik balik sepenuhnya kenyataan yang dikeluarkan itu.

“Kamu (Rizuan) juga dituntut untuk membalasnya dalam tempoh 48 jam, kegagalan berbuat demikian akan mengakibatkan prosiding undang-undang dikenakan dengan kosnya ditanggung pihak kamu sepenuhnya,” kata keluarga Anwar menerusi notis tuntutan itu.

Dalam notis tersebut turut disertakan kenyataan Rizuan menerusi berita Astro Awani yang bertajuk ‘Yahudi guna Izzah, Tony Pua untuk jatuhkan kerajaan’.
Categories: ,

8 ulasan:

  1. dia bagi can lah lagi kat ketua bahagian tu..kan dia kata kalau xminta maaf dia nak saman gak nanti....kalau kena saman , kalah kang terus tinggal spendar je...nk kipas pm pon jgn lah sampai ckp mcm xde lesen,main hentam je... ser lagi...najib tu lg awal2 kata mmg nak saman...selasa bila xtaulah...

    BalasPadam
    Balasan
    1. Ahli Parti Kecoh Rumahtangga mana bole kita usik. Mereka buta hati. Rasa mereka 100% betul aje. Dasar munafik. Pentingkan politik peribadi politik keluarga dia aje. Perangai Yahudi...

      Padam
    2. betul tak betul mahkamah ceritalah wei...berani kerana benar...najib tu kata nak saman wsj x saman2 pon..takut kerana salah ke??..,macai jugak menjilat2 xsudah2...dahlah najib bangsatkan melayu pon macai sokong...asal dpt br1m sokong sudah ek...

      Padam
  2. eh,ada lak penyokong juburi kasi sembang sini mcm org lepas kena liwat.yahudi mmg dah lama mneyokong al juburi ni.tp ramai terlalu bodoh utk sedar.aku tgk ramai kaki layan pondan tepi longkang yg sokong aljuburi ni..mungkin dia ni jugak kot.

    BalasPadam
  3. Jgn sebut spender, nnti disaman pula oleh stopa ali

    BalasPadam
  4. AJE, I All lady told papa not my taste. Dont talk it anymore, understand.

    BalasPadam
  5. "Pembangkang pakai duit ratusan juta, berbilion. Tiada siapa pun yang mempersoalkan. Tengok sahaja dalam akaun Datuk Seri Wan Azizah Wan Ismail, akaun Nurul Izzah, akaun Nurul Nuha, akaun Mohd Ihsan, berapa juta bilion yang ada dalam akaun itu? Kenapa tidak dipersoalkan?" katanya lagi< tu bukan tanya tu admin...tu mcm tanya dalam menuduh...tau pulak dia ada juta bilion dlm akaun org parti lain? yg duit 2,6 bilion najib tu kalau x didedah wsj aku rasa tak tau sampai ke sudah nya oleh ketua2 bahagian ni...juta bilion? bilion pon dah byk juta bilion xtaulah aku byk mane...trilion dah kot....

    BalasPadam
  6. admin senyap je...xde modal nk jwb ke macai?

    BalasPadam

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping