Rabu, Ogos 05, 2015

Hahaha!!! Bak orang Hilang Akal dibuatnya, Si Apek Kit Siang ni mula meroyan tak tentu arah bila Tun Mahathir dilihat mula mendiamkan diri dari mengkritik isu yang berkaitan dengan 1MDB.

Tapi apa yang kita nak herankan sangat dengan Si Apek Kit Siang ni ek. Dia memang mudah meroyan bila kehendak dan kemahuan dia tidak dipenuh oleh orang lain. Dia akan hilang akal bila ada orang yang tak menyebelahi dia.

Dalam satu kenyataan yang dikeluarkan oleh sebelum ini, Si Apek Kit Siang tu mendakwa KONONnya tindakan 'Keras dan Jelik ' yang dibuat oleh Datuk Seri Najib telah berjaya menutup mulut Tun Mahathir.

Selain menyifatkan tindakan yang dilakukan oleh YAB Perdana Menteri itu sebagai 'Kejam', Si Apek Kit Siang ni juga turut menegaskan bahawa tindakan itu tetap tidak dipersetejui oleh rakyat.

Malah tindakan YAB Datuk Seri Najib merombak Kabinet baru - baru ini juga disifatkan oleh Si Apek Kit Siang tu sebagai rombakan Kabinet 1MDB dengan tujuan untuk melumpuhkan siasatan yang dilakukan.
Bukan tugas mereka untuk mencari jawapan, bukan tugas mereka untuk mencari sebab, tugas mereka hanya untuk buat apa yang disuruh dan bersedia untuk mati, menyerbu ke Lembah Maut,” kata Ahli Parlimen Gelang Patah itu dalam satu kenyataan hari ini.
Jelas, tindakan Si Apek Kit Siang tu sebenarnya hanya sekadar nak mencetuskan lagi perbalahan dan kemelut dikalangan pengikut - pengikut Tun Mahathir agar membenci pihak Kerajaan.

Apa yang sedang dilakukan oleh Si Apek Kit Siang tu adalah salah satu tindakan subversif untuk melemahkan UMNO dari dalam seterusnya mewujudkan sentimen kebencian terhadap parti itu.

Hakikatnya, Si Apek Kit Siang tu sedar bahawa parti DAPigs yang dibawah penguasaan Dinasti Lim tu Takkan Dapat menundukkan orang Melayu dalam Pilihan Raya Umum jika tidak memporak-perandakan perpaduan diantara orang Melayu tu sendiri!!!
Categories: ,

6 ulasan:

  1. Kenapalah orang Melayu ni mudah sangat termakan fitnah dan hasutan si kafir harbi ni yek? Kalau mengikut Islam, janganlah percaya dengan berita yg dibawa oleh orang2 fasik, melainkan hendaklah disiasat terlebih dahulu. Justeru kenapa orang2 Islam ini x ikut agama Islam dalam kes fitnah 1MDB dan Najib ni?

    BalasPadam
  2. patut diterima.politik itu kotor, sering terbabas biarpun diinsafi banyak tindakan boleh menjurus kerosakan yngbertali arus.sokongan no 1 bukan 1 malaysia daaaa!
    sejarah melayu ni kata 'budi yg baik dikenang juga' sampai kita terima kongsi kuasa hormati banyak perkara lagi..pemdidikan budaya entah apa2 lagi lah..kontrak sosial katakan....tapi ada orang kesah?
    dap tak pernah berubah cara buruknya yang bangga boleh membawa cina bawah ketiak.bangsa dan kini agama lak demi menidakkan malaysia terurus baik dan sewajarnya.kehendak mereka bagai buah tangan mereka2 yang mabuk..he he
    selamat pagi.

    BalasPadam
  3. Islam di kulit je sbb baca Quran pandai tapi tak faham sepatah haram pun maksud ayat tu... Yg faham pulak mcm ostad ostad PAS tu diputar belitkan maksud ayat sekerat sana sekerat sini tu yg jadi mcm nie... Adoi melayu bangsaku...

    BalasPadam
  4. Masalahnya yang terbesar ialah:

    Mengapa najib tak segera menjawab persoalan yang timbul mengenai 1MDB?

    Mengapa Gani Patail di buang tanpa pengetahuannya sendiri?

    Adakah akaun yang dimasuki RM2.6billion "wang derma" itu atas nama najib seorang atau ada nama anggota keluarga terapatnya sekali?

    Lebih mudah masuk akal jika wang RM2.6b itu dimasukkan atas niat sabotaj najib ... tetapi ....

    BalasPadam
  5. Tuuhan pinjamksn nyawa yanf panjang supaya beramal dan bertaubat tapi kita telah silap guna dengan angkohnya menyatakan aku pandai jaga badandan sebagainya. Fikir sebelum terlambat dan menyesal kemudian tiada gunanya.

    BalasPadam
  6. Cina macam yahudi timur. Mereka takkan senang selagi orang islam tidak mengikut mereka. Dan megikut cara hidup mereka.

    BalasPadam

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping