Selasa, Ogos 04, 2015

Hahaha!!! Tau pun puak - puak Parti Keluarga Rosak ni nak meroyan tak tentu arah bila PAS menghalang ahlinya terlibat dalam demonstrasi jalanan yang bakal dianjurkan tak lama lagi.

Kalau kita tengok pada 'track rekod' demonstrasi sebelum ini pun, yang ramai menyertainya adalah dari kalangan ahli - ahli PAS yang diperkudakan oleh PKR untuk meramaikan orang.

Dan semenjak PAS dipinggirkan oleh puak - puak Pakatan Haramjadah tu, kita boleh tengok jumlah penyertaan dalam siri demonstrasi yang dianjurkan tak seramai mana pun yang datang.

Itulah bahananya bila puak - puak Pakatan Haramjadah tu melabelkan PAS sebagai Pengkhianat. Penyudahnya, diorang jugak yang hilang akal bila PAS ambik tindakan sedemikian.

Hari ini, salah seorang pemimpin PKR mula meroyan tak tentu arah dan melabelkan Hadi Awang sebagai seorang pemimpin yang Tak Profesional kerana mengambil tindakan tersebut.

Dengan memberikan alasan KONONnya demonstrasi yang dianjurkan itu adalah untuk membela nasib rakyat, pemimpin PKR tu juga turut menganggap tindakan itu sebagai Tidak Wajar dilakukan.
"Jika arahan itu keluar dari Hadi, saya tidak nampak dimana relevannya. Dan saya anggap kenyataannya itu sebagai bukan kehendak dan naluri rakyat. 

"Yang pertamanya adalah isu yang dibangkitkan di dalam demonstrasi tersebut. Jika isunya relevan dan perlukan perhatian dari dalam dan luar negara bagi menepati kehendak rakyat, maka ia tak jadi masalah. 


"Jika berdemonstrasi sekalipun, tidak pernah berlaku keganasan. Siapa yang buat keganasan? Dalam proses itu saya percaya bahawa himpunan itu adalah tuntutan anak-anak muda untuk melihat sebuah negara yang cemerlang dan kestabilan dari apa yang," katanya.
Hakikatnya, pemimpin PKR tu sedar. Tanpa penglibatan dari kalangan ahli - ahli PAS dalam siri demonstrasi yang bakal dianjurkan nanti, sudah pasti bilangan penyertaannya akan berkurangan.

Ianya sekali gus membuktikan bahawa pengaruh PKR dan juga DAPigs dikalangan rakyat Malaysia ni takde la besar mana sangat pun. Sebaliknya, selama ini mereka asyik bergantung harap kepada PAS je untuk jadi 'Perisai Manusia'. Lepas tu, diorang yang dapat nama!!!
Categories: ,

2 ulasan:

  1. Fizi 50 buat taik gigi.500 sorang baru berbaloi.beli kilang apple,menang anak muda sebiji apple

    BalasPadam
  2. Demo,demo tak sudah2 tak ada kerja lain ke? Buatlah sesuatu yg memberi manfaat bangsa agama dan negara, Malaysia Allah kurniakan macam2 nikmat yg kita perolehi, kesemua PM yg memerentah negara baik mana ada zalim, jika ada kelemahan dankekurangan itu pekara biasa.

    BalasPadam

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping