Isnin, Ogos 24, 2015

Fuh!!! Kalau kita baca tajuk tu je dah mampu untuk membuatkan kita rasa terkejut. Apatah lagi kalau membaca berita yang disiarkan semalam. Memang ianya satu yang menggemparkan.

Dalam ramai - ramai umat yang tinggal di Malaysia ni, kenapa pulak puak - puak Yahudi tu nak menjadikan Si Nurul Izzah dan Si Tony Puaka tu sebagai sasaran mereka? Apa yang diorang dah buat?

Hebat sangat ke diorang berdua tu sampai ke tahap puak - puak yang bersekongkol dengan Rejim Zionist Israel tu nak menjadikan diorang sebagai 'Keutamaan' mereka? Apa kelebihan yang mereka miliki?

Yang soalan yang lebih utama untuk kita persoalkan ialah, adakah dua orang pemimpin dikalangan puak - puak Pakatan Haramjadah mampu untuk melaksanakan tugas yang diberikan?

Mampu ke Si Nurul Izzah dan Si Tony Puaka tu nak melaksanakan agenda yang telah direncanakan oleh puak - puak Yahudi tu untuk menjahanamkan Negara dan menggulingkan Kerajaan?

Dalam satu kenyataan yang dikeluarkan oleh Ketua UMNO Bahagian Kepong semalam, katanya Si Nurul Izzah dan Si Tony Puaka tu telah menjadi 'Alat' kepada Yahudi untuk menjahanamkan Negara.

Bahkan, Ketua UMNO Bahagian Kepong itu juga turut mendakwa bahawa puak - puak Yahudi tu merencana agenda sulit untuk merampas Kerajaan Malaysia melalui 'Pintu Belakang'.

Datuk Rizuan Abd Hamid berkata tindakan itu dilakukan melalui pemimpin pembangkang seperti Si Nurul Izzah dan Setiausaha Publisiti DAPigs, Si Tony Puaka tu untuk memerintah Malaysia.
"Lihat sahaja Timbalan Perdana Menteri Datuk Dr Ahmad Zahid pergi ke hulu ke hilir untuk mempertahankan Datuk Seri Najib Tun Razak daripada serangan puak-puak Yahudi terutama yang mahu menjatuhkan kerajaan Malaysia melalui pintu belakang. Mereka mahu jatuhkan kerajaan kita," katanya ketika berucap pada Mesyuarat Perwakilan UMNO bahagian Kepong di Hotel Hilton, KL Sentral, di sini, pada Ahad.
Dalam masa yang sama, Ketua UMNO Bahagian Kepong itu juga turut mempersoalkan dari mana datangnya dana yang digunakan oleh Si Nurul Izzah serta kaum kerabat dia selama ini.
"Pembangkang pakai duit ratusan juta, berbilion. Tiada siapa pun yang mempersoalkan. Tengok sahaja dalam akaun Datuk Seri Wan Azizah Wan Ismail, akaun Nurul Izzah, akaun Nurul Nuha, akaun Mohd Ihsan, berapa juta bilion yang ada dalam akaun itu? Kenapa tidak dipersoalkan?" katanya lagi.
Persoalannya, sejauh mana kebenaran mengenai dakwaan yang telah dibuat terhadap dua orang pemimpin Pakatan Haramjadah tu? Adakah diorang hanya akan membiarkan dakwaan sedemikian menjadi buah mulut orang lain? Korang fikir la sendiri!!!
Categories: ,

0 comments:

Catat Ulasan

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping