Sabtu, Ogos 15, 2015

Hek-eleh korang ni. Suka - suka je korang nak mempertikaikan apa yang dia buat. Korang tak kenal ke dia siapa? Macam mana korang boleh sesuka hati je nak memperolok-olokkan dia.

Kalau sebelum ini, puas semua orang mempertikaikan tindakan Si Wan Azizah ni makan dalam tren biarpun perkara itu dilarang secara terang - terangan. Nak pulak pengguna laman media sosial.


Korang mesti lupa siapa Si Wan Azizah ni. Dia bukan sahaja seorang Ahli Parlimen, tapi dia juga seorang ADUN yang menang dalam Pilihan Raya Kecil selepas gerakan Langkah Kajang sebelum ini.

Bahkan Si Wan Azizah ni juga merupakan seorang Presiden Parti Keluarga Rosak merangkap isteri kepada Si Ketua Penipu yang sedang meringkuk kat dalam penjara pada ketika ini.

Sedangkan suami dia pun Berani meliwat Bekas Pembantu Peribadi dia sendiri, inikan pulak setakat nak makan kat dalam tren. Itu kira benda kecik je tau. Bukannya isu besar sangat pun.

Bak kata Si Wan Azizah tu sendiri, dia dah dapat kebenaran untuk melakukan perkara yang dilarang oleh pihak yang berkenaan terhadap rakyat biasa. Hakikatnya, dia bukan macam rakyat biasa.
“Asalnya, kita naik ETS tetapi koc itu rosak, maka ditukar kepada yang biasa. Saya hanya makan sebungkus nasi lemak dan bersihkan selepas itu, bahkan mendapat kebenaran daripada pengurusan KTMB ketika itu,” katanya.
Sebaliknya, dia seorang pemimpin besar yang boleh mendapatkan kebenaran dari pihak KTMB pada bila - bila masa je dia mintak. Dia ada kelebihan sebagai seorang Ketua Pembangkang.

Jadi, jangan la korang nak samakan diri korang dengan Si Wan Azizah ni tau. Lain la kalau korang ada kelebihan macam dia miliki. Kot kalau korang ada suami Peliwat macam dia, boleh la korang nak makan kat dalam tren sambil mendapat kebenaran dari pihak KTMB!!!
Categories: ,

1 ulasan:

  1. Betul tu dia bini aljub semua boleh masuk..atas bawah depan belakang....

    BalasPadam

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping