Khamis, Ogos 27, 2015

Heh! Kalau dah namanya Pengecut tu, maka Pengecut jugak la namanya. Hakikat tu takkan dapat diubah oleh Si Khalid Samad tu walaupun dia bagi 1001 alasan sekali pun kepada rakyat.

Realitinya, Si Khalid Samad dan Geng Haprak Baru yang dapat jawatan sebagai Ahli Parlimen dengan menggunakan tiket PAS tu tak ubah perangainya macam Si Ibrahim Ali sebelum ini.

Jadi, apa gunanya Si Khalid Samad tu nak membezakan diri dia dengan Si Ibrahim Ali tu? Kenapa pulak dia nak kata suara Si Ibrahim Ali tu tak didengari sewaktu berada didalam Parlimen?

Seandainya seorang wakil rakyat tu benar - benar nak memperjuangkan hak kepentingan rakyat, sudah pasti dia dapat melakukan apa yang telah menjadi tanggungjawab dia kepada rakyat.

Tapi, sekiranya puak - puak Geng Haprak Baru macam Si Khalid Samad tu hanya sekadar mengutamakan soal nak menjaga kepentingan Politik Peribadi dia sendiri, memang takde la orang nak dengar.

Mana ada orang nak peduli kalau apa yang dibangkitkan didalam Parlimen tu jika ianya hanya berkisarkan kepada diri dia semata - mata. Bahkan ianya melanggar amanah yang telah diberikan.

Tinggal lagi, orang macam Si Khalid Samad dan Geng Haprak Baru tu hanya sekadar menjadikan ianya sebagai satu alasan untuk dia terus kekal memegang jawatan yang disandang pada ketika ini.

Si Khalid Samad tu tau, jika dia melepaskan jawatan sebagai Ahli Parlimen sekarang, dia dah tak dapat merasa kedudukan tu selepas ini sebab yang bagi dia jawatan tu pun dari kalangan orang PAS jugak.

Waima kalau dia keluar dari PAS sekarang pun, dia boleh menyertai DAPigs atau pun PKR jika dia nak suara dia didengar dalam sidang Parlimen. Takkan itu pun Si Khalid Samad tu susah sangat nak buat?

Lagi pun, apa gunanya dia dan Geng Haprak Baru tu nak menyusahkan diri dan membuang masa menubuhkan parti baru sedangkan diorang boleh menyertai PKR atau pun DAPigs pada ketika ini?

Dalam erti kata lainnya, orang macam Si Khalid Samad tu hanya sekadar mementingkan jawatan dari nak menjaga kebajikan rakyat. Maka sebab itulah dia keluar dengan pelbagai alasan untuk menutup kemaluan diri dia sendiri!!!
Categories: ,

0 comments:

Catat Ulasan

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping