Khamis, Ogos 27, 2015

Satu print screen perbualan satu kumpulan yang dipercayai berkaitan dengan BERSIH 4.0 telah viral di media sosial terutama Twitter WhatsApp.

Ia berkaitan dengan perbualan kumpulan tersebut yang bercerita mahu melanggan pelacur sebaik program perhimpunan BERSIH 4.0 yang dijadual berlangsung hujung minggu ini selesai.

Perkara itu didedahkan oleh Facebook ‘Rakyat Bantah Himpunan Haram & Ganas‘ hari ini. Sebelum ini facebooker ASSU mengecam tindakan pihak tertentu mempromosi model Cina yang seksi memakai baju BERSIH 4.0.
“Bijak Cina DAP Berniaga Produk BERSIH – Amoi Seksi Pelaris Jualan, Melayu Bangsat Diperalat
“Amat bijak Cina DAP menipu anak-anak Melayu untuk turun menyertai perhimpuan BERSIH hujung bulan ini. Sejak beberapa hari ini, mereka mula mengiklankan produk BERSIH mereka dengan kononnya amoi-amoi seksi akan turun menyertai perhimpunan haram ini.
“Hakikatnya amoi-amoi seksi ini hanyalah umpan. Yang datang hanyalah ahso-ahso tua seperti Marina Chin dan Ambiga S (itupun kalau datang) untuk menyertai anak-anak muda Melayu menjerit di jalanan dan membuat provokasi dengan pihak berkuasa. Yang ke lokap anak-anak Melayu.
“Yang makan sedap sambil mengemaskinikan laman-laman sosial adalah anak-anak Cina DAP penyeri iklan BERSIH. Takan ke Bangang namanya tu,”katanya.
Kecaman yang sama juga turut dilontarkan oleh facebooker Pro PAS, Norani Abg Marzuki Bangi Kuching.
“Jangan salah guna BERSIH 4.0 untuk kepentingan nafsu pemimpin GHB dan DAP. Kenapa terima dana Yahudi -Israel utk DEMO BERSIH 4.0? Kenapa guna foto awek muda Cina untuk iklan DEMO BERSIH 4.0?
“Kenapa nak buat DEMO BERSIH 4.0 pada hari yg dekat dengan sambutan kemerdekaan? Dah tak ada tarikh lain ke yang tidak ganggu orang awam yg nak cuti dan bnak sambuyt merdeka?
“Kenapa nak buat DEMO BERSIH 4.0 di Dataran Merdeka? Dah hilang akal ke? Dah tak ada tempat lain ke? Kenapa tak nak buat di Jalan Bukit Bintang tempat peniaga Cina paling ramai? Kenapa tak nak buat di Petaling Street, tempat peniaga Cina yang ramai? Kenapa nak buat di kawasan peniaga Melayu di Jalan TAR menuju ke Dataran Merdeka?,”soalnya.
Maka terdetik pulak dalam hati. Patut la Si Ibrahim Ali tu benarkan ahli Perkasa sertai Demo BERSHIT ni. Rupanya habuan yang ditawarkan memang "Lumayan" sungguh. Hehehe... 
Categories: ,

2 ulasan:

  1. Apalah nak jadi anak- melayu kita ni tak ada wawasan, Ini ke pemimpin akan dtg perangai tak ubah seperti kitul akhir zaman.

    BalasPadam
  2. Selagi kita mengagungkan duit dan nafsu tanpa pimpinan agama,punahlah norma kehidupan seperti debu tiada kedudukan

    BalasPadam

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping